בעקבותיו של ג'ורדן: לברון ג'יימס יככב בספייס ג'אם 2! ‎

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס | לוס אנג'לס לייקרס, רשמי

הכדורסלן הטוב בעולם ימשיך את המסורת של כוכב שיקאגו בולס בשנות ה-90 ויקח חלק בסרט ההמשך לצדם של הלוני טונס האגדיים וינסה לשבור את שיא ההכנסות הקודם שעומד 375 מליון דולר

(גודל טקסט)
אין מי שלא נהנה מקולנוע משובח בשנות ה-90, העשור בו הדברים פשוט היו טובים יותר, גם על המסך הגדול. ב-1996, יצא אחד משוברי הקופות הגדולים דאז, סרט הספורט המצליח בכיכובו של מייקל ג'ורדן, "ספייס ג'אם" שגרף לא פחות מ-375 מיליון דולר. כעת, חובבי הכדורסל ישמחו לשמוע כי סרט ההמשך ייצא בקרוב כשאת ג'ורדן יירש לא אחד מלברון ג'יימס.


קינג ג'יימס יחבור לריאן קוגלר ולטרנס נאנס והם יעבדו על סרט המשך ויקוו לשבור את שיא ההכנסות בזכות הכוכב הענק של ה- NBA ושל לוס אנג'לס לייקרס, וגם בזכות אחד הבמאים המצליחים קוגלר, עליו אמר לברון: "אהבתי את החזון שלו". כעת משחקן כדורסל לברון יציג את כישורי המשחק שלו על המסך, כשהתמונה האחרונה ששיתף בחשבון האינסטגרם שלו מאשרת את העובדה כי הוא עתיד לככב בסרט ההמשך לצידם של הלוני טונס.


השחקן האגדי מספר שכשהיה ילד שגדל באוהיו, לא היו גיבורי על שחורים וזאת אחת הסיבות שגרמו לו לקחת חלק בסרט על מנת לגרום לילדים כמו שהוא היה, להרגיש חזקים ובעלי ביטחון עצמי. מה שבטוח, זה שעם חברים טובים כמו ביונסה וג'יי זי, והופעת אורח בסרטה של איימי שומר Trainwreck, הוליווד זה ממש לא מקום שזר ללברון והעבודה על הסרט הולכת להיות כמו רכבת הרים מהנה עבורו. אנחנו מחכים!!!


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#JustAKidFromAkron X #ToonSquad @springhillent

A post shared by LeBron James (@kingjames) on


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי