בת זוגו של גלזר בראיון: "אני על גג העולם, כיף לראות את דן פורח"

דן גלזר עם גאיה בינה
דן גלזר עם גאיה בינה | ברני ארדוב

השבוע האחרון היה אחד מהטובים בחייו של קשר מכבי ת"א: לפני מספר ימים הוא חגג את יום הולדתו ואמש זכה בגביע הטוטו. לצד כל השמחות, הוא מנהל זוגיות צמודה עם גאיה בינה שפותחת את הלב בשיחה עם לירון שרון

(גודל טקסט)
השבוע האחרון הוא ללא ספק אחד הטובים בחייו של קשרה הצעיר של מכבי תל אביב, דן גלזר. לפני מספר ימים חגג את יום הולדתו ה-22, אמש (רביעי) קטף תואר ראשון בקריירה כשמכבי זכתה בגביע הטוטו ולצד כל השמחות האלו, יש גם מי שמחממת את ליבו. בחצי שנה האחרונה, גאיה בינה, חיילת בצה"ל כמעט בת 20 מתחזקת זוגיות צמודה עם השחקן.


לשניים יש לא מעט במשותף, הם מאד דומים, חולקים את אותו חוש ההומור ומסתדרים מצוין, "משתדלים רק ליהנות" מספרת החיילת. מעבר ליופי ולתמונות הפוטוגניות לצד בן הזוג, גאיה משרתת כסייעת לרופא שיניים ויודעת בדיוק מה תרצה לעשות כשתשתחרר: "מגיל צעיר רציתי ללמוד רפואת שיניים, וזה בדיוק מה שאעשה כשאשתחרר. כולם ידעו שזה מה שאני רוצה לעשות כשאהיה גדולה והתפקיד הזה הבהיר לי עוד יותר שזה מה שאני הולכת לעשות בחיים".


גאיה בדומה לגלזר, גדלה בצפון תל אביב ומשתפת בסיפור ההיכרות שלהם שמתחיל כבר לפני מספר שנים
"למדנו באותו תיכון, אני הייתי בת 15 ודן בן 17 ולמעשה אנחנו הבני זוג הראשונים אחד של השנייה אם כי היינו שנה ומשהו ביחד ונפרדנו. במשך חמש שנים כל אחד חי את חייו ויצא עם אנשים למרות שאנחנו גרים רחוב ליד רחוב, לא התראינו. יום אחד יצאתי לבר של חברים שלי בעיר ונפגשנו אחרי כל השנים האלו שלא התראינו. הלכתי להגיד לו שלום הוא היה עם חברים וממש הופתע לראות אותי אבל לא להוט יותר מידיי לדבר, אבל בסוף נכנסנו לשיחה. אחרי כמה ימים, הזמין אותי למסיבת פורים במכבי נתניה שם שיחק, והלכתי לשם. לא חשבנו שזה יתפתח למקום זוגי".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by ✩G A I A B I N A✩ (@gaia_bina) on

מכירים עוד מהתיכון


אם אתם מכירים עוד מימי בית הספר, איך דן היה בתיכון?
"עם כל הקריירה, האימונים והמשחקים דן מאד השקיע בלימודים ויש לו תעודת בגרות מלאה. המורים מתים עליו, הוא הסיפור של השכבה עד היום מתקשרים אליו. הוא ילד מאוד טוב עם חינוך טוב מהבית".


איך זה להיות בת זוג של שחקן במכבי תל אביב?
"כיף גדול ואני אוהבת את השחקנים אחד אחד, אנשים מקסימים יש שם. את מסיבת ההפתעה של דן בקוקו במבינו אני ארגנתי וכולם הגיעו לשמח. הם מאד מגובשים, בעיקר גם החברים מהנוער שכבר שנים משחקים יחד. מאחלת להם להצליח כי ממש מגיע להם אני מעריצה אותם אחד אחד. יש לנו חברים מאד טובים מהקבוצה, יונתן כהן גם למד איתו ככה שהם מכירים עוד מהבית ספר, אנחנו חברים טובים של מתן חוזז ורוני רחמן בת הזוג שלו, יוצאים יחד איתם ועם ויונתן כהן וחברה שלו, רוני אדרי שגם למדה איתם בשכבה. בקיצור, כולנו מקושרים עוד מילדות".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לא יכולה להסביר במילים כמה שאתה חשוב לי, הלוואי שרק תהיה לי בריא ומאושר שתמשיך לשאוף הכי גבוה שאפשר ולהגיע בכוחות עצמך. תודה על זה שאתה שלי, תמיד איתך גוזל #22 #happybirthday

A post shared by ✩G A I A B I N A✩ (@gaia_bina) on

אירגנה לו את מסיבת יום ההולדת ה-22. גאיה ודן חוגגים


את מגיעה לכל המשחקים?
"אני מגיעה לכל המשחקים. לגמר גביע הטוטו לצערי לא הצלחתי להגיע כי הייתי בתורנות לילה, אבל חוץ מזה מגיעה להכל, גם למשחקי חוץ גם לבאר שבע וכשאני אשתחרר אגיע גם לאירופה בעזרת השם. לדן ממש חשוב שאגיע הוא מתרגש ואוהב שאני באה עם המשפחה שלו. יש לו משפחה מאד גדולה ואני מאמינה שזה נותן לו כוח מאד גדול. אני על גג העולם, כיף לי לראות אותו צומח ופורח ובמשחק עצמו אני באטרף, אני נכנסת לזה ואני מבינה לגמרי. היום אני יכולה להיות מאמנת ככה דן אומר לי. (צוחקת) אולי באמת אעזוב את הרפואת שיניים לטובת זה".



מגיעה לכל המשחקים. גאיה בינה ודן גלזר (בני ארדוב)


בתור רופאת שיניים לעתיד, איך השיניים של דן?
"השיניים של דן מושלמות".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by ✩G A I A B I N A✩ (@gaia_bina) on

חולמת להיות רופאת שיניים


חובבת ספורט מהבית? יש לך קשר לספורט?
"יש לי קשר, לא לכדורגל. שיחקתי כדורעף 9 שנים. היום כבר לא שיחקתי שנים והתחלתי עוד ביסודי. אבא שלי לא חובב כדורגל בכלל, אבל רואה את המשחקים של דן וממש אוהב לראות אותו משחק".


מה אתם הכי אוהבים לעשות יחד?
"אני חושבת שלאכול. אני מבשלת לו כל סוף שבוע וגם אוהבים לצאת למסעדות, לראות סרטים ופשוט נהנים מהחברה אחד של השנייה, לא משנה מה עושים. הלוח זמנים שלו מתנגש הרבה עם שלי אז יש ימים שאנחנו לא מתראים. הספקנו גם לטוס לחו"ל יחד בחודש הראשון, ניצלנו את הפגרה וטסנו לרודוס לשבוע, היה מהמם".


יש לכם שמות חיבה?
"צ'ון צ'ון. פשוט יצא לי התחבר והוא נדבק".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by ✩G A I A B I N A✩ (@gaia_bina) on

גם יפה וגם אופה. גאיה בינה


דבר אחד שאנחנו לא יודעים על דן?
"הוא לא מצטלם עם משקפיים. כל החברים שלו יודעים את זה עליו".


איך את רואה את העתיד הקרוב?
"אחליט איפה אלמד לפי עתיד הקריירה של דן. אם הוא ייצא לחו"ל, אלמד בחו"ל, אם יישאר בארץ אשאר איתו".


ומה את מאחלת לו לשנה הקרובה?
"מאחלת לו לקטוף כמה שיותר תארים ופרסים ולהמשיך להיות אהוב על ידי כולם, כולל האוהדים של הקבוצה שהוא כבר לא נמצא בה (נתניה) ושיהיה בריא זה הכי חשוב".


אנחנו מודים, המדור לא מצליח להוריד את החיוך לאור הרומנטיקה השוררת בקרב הזוג הצעיר והיפה של מחזיקת גביע הטוטו הטרייה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי