מה קרה כשנטע אלחמיסטר ואסי עזר התערבבו?

נטע אלחמיסטר
נטע אלחמיסטר | Instagram

יש עוד לא מעט זמן עד לחתונתם של אחד הזוגות הנוצצים של ליגת העל, אבל תודו שיצא לכם לדמיין לא פעם איזה יפים יהיו הילדים של רמי גרשון וארוסתו. אסי עזר, החליט לבדוק מה קורה כשמשלבים בינו לבין הדוגמנית

(גודל טקסט)
יש עוד לא מעט זמן עד לחתונתם של אחד הזוגות הנוצצים של ליגת העל, רמי גרשון ונטע אלחמיסטר שישברו את הכוס בחודש יוני של השנה הבאה, אבל תודו שיצא לכם לדמיין לא פעם איזה יפים יהיו הילדים העתידיים שלהם. כנראה שגם לאחד האנשים החזקים בתקשורת הישראלית המחשבה הזאת חלפה בראש. אסי עזר, החליט לבדוק מה קורה כשמערבבים בינו לבין הדוגמנית ההורסת והרי התוצאה לפניכם.


הוא חושב שיש לצאצא שייצר קשר לריהאנה, אנחנו שואלים מה עם השפם וכמובן שהכל נשאר בגדר בדיחה משעשעת ונחמדה. עוד כמה ימים קודם לכן, העלה המנחה תמונה של פניו שתולות על גופה של חברתה הקרובה של אלחמיסטר, בר זומר, כשרצה לבדוק האם תמונה של אישה נאה בבגד ים תגרוף המון לייקים כפי שזה עובד לשלל בנות כאלו ואחרות באינסטגרם. מעניין מה ניימאר היה חושב על התמונה הזאת של זומר….


בחזרה לאלחמיסטר, עד שהיא תהפוך לאמא ונזכה לצאצא המשלב את הגנים שלה ושל שחקנה של מכבי חיפה, נספר לכם שחזרה מביקור במילאנו עם שותפתה נועה בני, שכלל גם הנאה וגם עבודה. השתיים עמלו על דגמים חדשים לקולקציה הבאה של אימפריית בגדי הים שלהן, bananhot, ולצורך זה טסו לבירת האופנה העולמית ועל הדרך נהנו מכל מה שיש לארץ המגף להציע.



אחת הדוגמניות המבוקשות בישראל



בשילוב עם אחד המנחים החזקים בארץ. עובד?


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אם לכל הבנות זה עובד, אולי זה יעבוד גם לי? להלן מחקר- האם תמונה של אישה נאה בבגד ים מביא ים לייקים?? בואו נראה!

A post shared by Assi Azar (@assiazar) on

אסי עזר בשילוב עם בר זומר. ניימאר היה אוהב?


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Business & pleasure #milano

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי