הסיבה האמיתית לשלושער של פאולו דיבאלה‎

פאולו דיבאלה
פאולו דיבאלה | אינסטגרם

הארגנטיני הפציץ לראשונה בקריירה שלושה שערים במשחק אחד בליגת האלופות וחבריו לקבוצה מספרים שלאחרונה הוא קורן מאושר, דבר שגם מתבטא על הדשא. הסיבה? הכירו את הזמרת הפרובוקטיבית וזוגתו, אוריאנה סבאטיני

(גודל טקסט)
הרבה חיוכים נרשמו אתמול (שלישי) במשחקה של יובנטוס בליגת האלופות מול יאנג בויז, בו כבש פאולו דיבאלה את השלושער הראשון שלו במדי הגברת הזקנה במפעל היוקרתי בדרך ל-0:3 מוחץ. מסתבר שהחלוץ הארגנטינאי מחייך גם הרבה מחוץ לכר הדשא – כבר שלושה חודשים ש"הוא על ענן" כפי שסיפרו מקורבים לתקשורת האיטלקית, מאז שהחל לצאת עם הזמרת אוריאנה סבאטיני, שמגיעה גם היא מארגנטינה.


הזוגיות של השניים יצאה לאור כאמור ביולי האחרון, ומאז הם בלתי נפרדים. היפייפיה שלו שמחזיקה קריירה מאד מצליחה באמריקה הלטינית, העלתה אמש כיאה לחברה תומכת צילום של מסך הטלוויזיה מביתה שבבואנוס איירס בו רואים את החצי השני שלה לאחר הגול השני שהבקיע. סבאטיני דאגה גם לעודד אותו וכתבה "קדימה קטנטני", דם החיבה שהיא נוהגת להשתמש כשהיא פונה לחלוץ שלה.


אחת הסיבות שהזוגיות שלהם מלאה באש ותשוקה היא המרחק. דיבאלה כאמור משחק באיטליה והזמרת נמצאת רוב הזמן בדרום אמריקה, לכן הם לא מתראים כפי שהיו רוצים. "בכל הזדמנות שיש הם טסים אחד לשנייה" מספק חבר קרוב של הארגנטינאי, "הוא משוגע עליה. לא מפסיק לדבר עליה גם עם חבריו לקבוצה". אפשר בהחלט להבין מדוע. לפחות אחת לשבוע מעלה הזמרת הלוהטת תמונה פרובוקטיבית כזו או אחרת שלה, בין אם זה ללא בגדים או בתנוחה מינית מסיבוב ההופעות שלה. נראה לנו שהם צריכים איזה וויקנד איכות וכמה שיותר מהר.





 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by Oriana Sabatini (@orianasabatini) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

KEEEE noche tan inolvidable . Gracias a todos los que me acompañan en este sueño; a los que anoche lo dejaron todo cantando y bailando cada canción conmigo. Y a mi equipo, mi familia y mis amigos por ayudarme a lograrlo. Los ❤️❤️❤️ a todos. ⚡️⚡️⚡️ Mgmt: @guiiidox A&R: @juano_romero Personal Manager: @nani_schulze Banda: @matomusica @nikkotaranto @tomibrugues @daniflombaum @fionagianandrea Coach vocal: @katieviqueira Coreógrafo: @matiasnapp Bailarines: @delfigescuderook @fernandapresta @nazarenaarmesto @agoscaminada @naza.arrighi @martinglencina Invitados: @maiareficco @candelariatinelli @maxiespindola @agusbernasconi07 @diegatb Foto y video: @claritacao @rpirovano Prensa: @morelopezblanco Vestuario: @anabonamico @clarilezcanoo @nikewomen @guevaraocampo Make up: @bettinafrumboli Pelo: @zacariasguedes Crew Técnica: @jokogranja @emi_sasal @claudio_ezequiel_arce @fitonorando @matifparrau

A post shared by Oriana Sabatini (@orianasabatini) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by Oriana Sabatini (@orianasabatini) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by Oriana Sabatini (@orianasabatini) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי