מה הקשר של בריטני ספירס לברצלונה?

בריטני ספירס
בריטני ספירס | Instagram

הזמרת הבלונדינית שידועה בתור חובבת ספורט מושבעת, החליטה להרים לשאקירה אשתו של פיקה, והיא עשתה זאת באינסטגרם שלה. האמריקאית העלתה וידאו בו היא רוקדת סלסה לצלילי את להיט הקיץ המטורף של הקולומביאני

(גודל טקסט)
נסיכת הפופ האמריקאית בריטני ספירס, היא אימפריה בכל הנוגע למוזיקה קיטצ'ית כבר כמעט 20 שנה עם עבודה מסיבית שלא פוסקת. הזמרת הבלונדינית שידועה בתור חובבת וצורכת ספורט מושבעת, החליטה להרים לאשתו של ג'רארד פיקה, בלם ברצלונה, רגע לפני הניצחון הגדול שלה על טוטנהאם והיא עשתה זאת בחשבון האינסטגרם שלה אחרי עוקבים למעלה מ-20 מיליון איש.


שאקירה, היא השם הכי חם היום כשהמוזיקה הלטינית נמצאת בכל פינה וספירס בעצמה נדבקה בקדחת החום הלטיני ולכן החליטה לפרגן לזמרת הקולומביאנית. האמריקאית בת ה-37 העלתה וידאו בו היא רוקדת סלסה לצלילי Chantaje להיט הקיץ המטורף של שאקירה ומאלומה עם אחד הרקדנים מהמופע שלה שרץ בווגאס כבר כעשור, וכעת מלווה את ספירס בסבב ההופעות האירופאי שלה.


הקולומביאנית כל כך אהבה את המחווה ואת צעדי הריקוד של בריטני, שהיא החליטה לשתף בעצמה את הסרטון בחשבון הפרטי שלה (שאגב משלש את מספר העוקבים של הזמרת האמריקאית) "כל הכבוד לך בריטני ספירס" כתבה שאקירה ושיתפה את צעדי הסלסה שלה ושל הרקדן הקולומביאני. נתון מעניין הוא מספר העוקבים שעלו לבריטני בעקבות שיתופה של שאקירה: מיליון וחצי עוקבים! ככה זה כשאימפריה בלונדינית אחת מפרגנת לשנייה.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Yes, you go @britneyspears! Amazing salsa dancer too! #Repost @britneyspears ・・・ Always so much fun dancing with my good friend @williegomez!! He's a total gentleman and made me feel like a such a lady doing the salsa in heels for the first time today! I adore him to the max!!!!!

A post shared by Shakira (@shakira) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

: @fiacuzziphotography

A post shared by Britney Spears (@britneyspears) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Last night was date night! Shak

A post shared by Shakira (@shakira) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי