איך חוגג מיכאל אוחנה את יום ההולדת שלו?

מיכאל אוחנה עם הדר דיזהב
מיכאל אוחנה עם הדר דיזהב | Instagram

קשר הפועל ב"ש מעביר את יום הולדתו ה-23 בסטייל בזכות הצמודה היפה, הדר דיזהב. השניים בילו ביום כיף במלון בנתניה עם מסאז', שיזוף ושאר פינוקים. חברתו של השחקן לא שכחה והגיעה כמובן עם ביקיני אדום לבריכה

(גודל טקסט)
עד שמיכאל אוחנה ישוב אל כר הדשא במדיה של אלופת המדינה הוא עובד קשה מאד, אך היום (חמישי) חוגג הקשר את יום ההולדת ה-23 שלו והוא עושה את זה בסטייל בזכות הצמודה היפה, והרקדנית ההורסת, הדר דיזהב. השניים בילו אתמול ביום כיף במלון בנתניה כיאה לחגיגת יום הולדת עם מסאז', שיזוף בבריכה ושאר פינוקים.


הדר לא שכחה וכמובן הגיעה עם ביקיני אדום לבריכה, והרשימה את שלל האוהדים של באר שבע. אתמול בערב, יצא הזוג הצעיר למסעדת ה"פיש מרקט" התל אביבית של ניר סביליה ופתח שולחן ענק עם כל החברים הטובים מהבית.


הדובדבן שבקצפת הייתה המתנה שארגנה הרקדנית לשחקן שלה הבוקר. אחרי יומיים של כיף במלון, הפך ילד היום הולדת לטייס ליום אחד כשהוא והדר שלו המריאו בטיסה בשמי הארץ. כמובן שעם הפקה מושקעת שכזאת, הוקרת התודה הייתה מתבקשת ואוחנה שיתף בחשבון האינסטגרם שלו: "תודה לכולם על הברכות והאיחולים ותודה מיוחדת לאהובתי על יום הולדת מהסרטים".














 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תודה רבה לכולם על הברכות והאיחולים מעריך מאוד ואוהב את כולכם ותודה מיוחדת לאהובתי על יום הולדת מהסרטים אוהב אותך יפה שלי ❤️ #23

A post shared by Michael Ohana (@michaelohana9) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי