מסיבת הרווקות של ספיר יולי: חלק א'

ספיר יולי
ספיר יולי | Instagram

יש עוד קצת פחות מחצי שנה עד ששוערה של הפועל ת"א, אריק ינקו, ישבור אתה הכוס באולמי האחוזה, ויישא לאישה את בת הזוג ההורסת שלו, עובדה שממש לא מפריעה למורה לעתיד לטוס לברצלונה עם החברות ולהתחיל בחגיגות

(גודל טקסט)
יש עוד קצת פחות מחצי שנה עד ששוערה של הפועל תל אביב, אריק ינקו, ישבור אתה הכוס באולמי האחוזה, ויישא לאישה את בת הזוג ההורסת שלו, ספיר יולי. עובדה שממש לא מפריעה למורה לעתיד לעלות על מטוס עם החברות הטובות ולהתחיל בחגיגות. ספיר וארבע מחברותיה הטובות יעלו הלילה (חמישי) על טיסה לברצלונה שם יהנו ממסיבת רווקות שכוללת סיורים בעיר, שופינג, פאן, יציאות וחגיגות, ביקור אופציונלי בקאמפ נואו וכנראה שגם הרבה קטלאנים מהופנטים.


יולי רצתה מסיבת רווקות מקורית ולא החגיגה הבנאלית של וילה עם בריכה בקרב חברותיה ולכן נולד הרעיון, מה שכן, מדובר במסיבת רווקות בהמשכים. קצת יותר קרוב לאירוע, תטוס הכלה לעתיד עם עשר חברות נוספות למסיבת הרווקות חלק 2 בברלין!! תודו שזה סטארט אפ. שתי מסיבות רווקות ועוד שתיהן בחו"ל! בזמן שהיא כבר ארוזה ומוכנה לצאת לסוף שבוע של כיף עם החברות, השוער שלה כבר מתגעגע.


בנוגע למסיבת הרווקים של ינקו, אצלו זה קצת יותר מורכב כיוון שכמו כל הכדורגלנים בליגה שלנו, הוא לא יודע מתי יהיה לו חופש ויעשה את זה מהרגע להרגע. ספונטני זה שם המשחק בצד הגברי של הזוג ינקו את יולי, ואם אתם כבר ממש מצפים לדעת מה הולך להיות בחתונה המטורפת של הפועל תל אביב העונה, נספר לכם שהרבה הפתעות מחכות באירוע הזה. ספיר היפייפיה, תלבש שמלה עוצרת נשימה בעיצובה של "ברטה".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by Sapir Yulie (@sapir_yulie) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מזל טוב לגבר של חיי לא ארבה במילים רק אגיד תודה שאתה גורם לי להיות הכי מאושרת בעולם , יש אין ספור קלישאות אבל מי שמכיר אותך יודע שאין שני לך. מאחלת לך בריאות והצלחה בכל מה שרק תרצה , אוהבת אותך❤

A post shared by Sapir Yulie (@sapir_yulie) on

אוטוטו בלבן. ספיר יולי ואריק ינקו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי