דור מיכה ינסה לנצח בטדי, נואל ברקוביץ' תחזיק אצבעות מברצלונה

נואל ברקוביץ'
נואל ברקוביץ' | אינסטגרם

חצי השני והיפה של מיכה, השחקנית נואל ברקוביץ', נמצאת בחופשה בסימן כוח נשי עם שלוש מחברותיה הטובות בעיר מגוריה של קורל סימנוביץ'

(גודל טקסט)
מלך הבישולים של הליגה, דור מיכה, יפגוש הערב עם מכבי תל אביב את בית"ר ירושלים במסגרת המשחק המרכזי של המחזור השישי בליגת העל. מי שלא תהיה הפעם ביציע באיצטדיון טדי היא החצי השני והיפה שלו, השחקנית נואל ברקוביץ', שנמצאת בחופשה בסימן כוח נשי עם שלוש מחברותיה הטובות בעיר מגוריה של קורל סימנוביץ', ברצלונה.


לא קשה להתאהב בעיר הספרדית וזה בדיוק מה שקרה לכוכבת הילדים של מיכה, שנהנתה משבוע שכלל טיולים באחת הערים היפות באירופה, מסעדות, יציאות וכמובן שופינג. כאחת שלא עוצרת לרגע ורגילה לחלק את חייה בין שינוני טקסטים לבין ימי צילום ארוכים, מגיע לנואל גם חופשת בנות שכזאת. למי שדאג למיכה, אל דאגה הבחור לא מקופח, פשוט עם חבר כדורגלן אפשר לטוס לחו"ל רק מפגרה לפגרה וכך הזוג התל אביבי אכן עושה מידי שנה.


בקיץ האחרון השניים בילו ביוון, שנה לפני כן בזנזיבר ומי יודע מה יהיה היעד הבא. מה שבטוח זה שכל מי שמקיף את הזוג הצעיר יישמח מאד לראות את המשפט הנודע "בקרוב אצלכם", אצלם בקרוב. בזמן שמיכה הוא איש מפתח במכבי העונה, השחקנית שלו לא רק מדלגת לה מהפקה, לתוכנית, לסדרה, אלא גם מפגינה את כישוריה כדוגמנית. נואל היא הפנים והפרזנטורית של "סטודיו פאשה", לקמפיין החדש שלהם הצטלמה ממש לאחרונה.










 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

For @studiopasha_fashion @oryan.l.s @hair.by.or.ohana

A post shared by Nuel Berkovich (@nuelberkovich) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מזל טוב אהובים שלנו!!! @benhanuka @mital_p

A post shared by Nuel Berkovich (@nuelberkovich) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי