המסע נמשך: ג'יני בושאר התאהבה בישראל

יוג'יני בושאר
יוג'יני בושאר | אינסטגרם

הטניסאית - שכבר מזמן מיתגה את עצמה כדוגמנית לוהטת - ממשיכה לחרוש את הארץ ושיתפה בתמונות שלה מרוחה בבוץ מכף רגל ועד ראש בים המלח וגרמה לסערה בין שלל עוקביה כשביקרה בעיר העתיקה בירושלים

(גודל טקסט)
מאז אנה קורניקובה לא הייתה מישהי יותר לוהטת בעולם הטניס מאשר גי'ני בושאר, הקנדית הבינלאומית ומי שכיכבה על השער של ספורטס אילוסטרייטד. זו עובדה שאי אפשר להתווכח איתה. בת ה-24 הגיעה בשבוע שעבר לארץ ובילתה בתל אביב עם חברתה הטניסאית יוליה גלושקו, וכעת המשיכה את המסעות שלה בישראל ואתמול (ראשון) הגיעה לים המלח.


אחרי שכתבה שהתאהבה בתל אביב כשהיא משתפת את 1.8 מיליון העוקבים שלה בתמונה מחוף מציצים, הגיעה בושאר למקום הנמוך בעולם ונשארה חסרת מילים. "אחת החוויות המגניבות של חיי. אסירת תודה", כתבה כשהיא מרוחה בבוץ של ים המלח מכף רגל ועד ראש. כמובן שהטניסאית גם התנסתה בציפה והעלתה סרטון שלה צפה לה תוך כדי שהיא עוקצת: "מצאתי משהו מלוח יותר מהשונאים שלי". בושאר ידועה כאחת שמעוררת לא מעט פרובוקציות עם תמונות שלה בבגדי ים שמציגות גזרה מושלמת וכמובן שיש כאלו שלא אוהבים את זה.


היא מצידה אוהבת להשתעשע בעקיצות ואמירות ציניות לאלו שלא בעדה. אחרי שקיבלה טיפול עשרת אלפים הודות לנפלאות ים המלח, המשיכה הקנדית לבירה הקדושה, ירושלים. תמונה שלה על רקע העיר העתיקה עוררה סערה בקרב העוקבים, חלקם פרו פלסטינים וחלקם ישראלים או תומכי ישראל. את בושאר זה לא ממש העסיק והיא התרכזה בלאכול שיפודים וחומוס במסעדה מקומית. אז אולי שער נוסף לספורטס אילוסטרייטד והפעם על רקע ים המלח?


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Found something saltier than the haters

A post shared by Genie Bouchard (@geniebouchard) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

This is the ultimate face/body mask I'll let you know if it works…. One of the coolest experiences of my life. So grateful.

A post shared by Genie Bouchard (@geniebouchard) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I this place. Also you can see the vein I got anti doping in lol

A post shared by Genie Bouchard (@geniebouchard) on




בושאר נהנית ונפרדת מירושלים (אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי