מה משותף לניימאר ולאיקרדי?

מאורו איקרדי, ניימאר
מאורו איקרדי, ניימאר | אינסטגרם

מיד אחרי שעשתה זאת גל גדות שלנו, הגיע תורם של שני כוכבי העל מפאריס סן ז'רמו ומאינטר לככב בסדרת הטלוויזיה המצוירת משפחת סימפסון. ואם חשבתם שהם ויתרו על דמותה של וונדה נארה, מיד תבינו שלא

(גודל טקסט)
האחד ארגנטינאי שמשחק בליגה האיטלקית, השני ברזילאי שמזוהה עם הליגה הצרפתית. שניהם כמעט בני אותו הגיל, אבל מה שמשותף למאורו איקרדי ולניימאר הוא הופעתם אמש (שלישי) בסדרת הטלוויזיה המיתולוגית, משפחת סימפסון. אחרי שגל גדות הגיעה לתפקיד אורח וכבשה את המשפחה הכי צהובה בטלוויזיה, הגיע תורם של שחקני ההתקפה מהטובים בעולם לערוך את הופעתם בתוכנית המצוירת.


אב המשפחה שכולנו גדלנו עליה, הומר סימפסון, הוא חובב ספורט אמריקאי מושבע שנוהג לצאת מידיי שבוע לבר השכונתי כדי לצפות במשחקים ולהעמיס בירה, אך מה קרה לו כשפגש את שני הכוכבים הענקיים האלו? כמעט חטף התקף לב. הפרק התמקד במשפחות ועל כן איקרדי מופיע שם עם אשתו וונדה נארה, שתי בנותיהם ושלושת ילדיה של הבלונדינית הפרובוקטיבית מנישואיה הראשונים לשחקן ארגנטינאי אחר, מקסי לופס.


כמובן שהומר חסר הטאקט התבדח על הסיטואציה של הבגידה הגדולה ביותר בכדורגל העולמי. ניימאר, לעומת זאת, הופיע מלווה בבנו בן ה-7, דיווי לוקה, כשהתמונה המשפחתית שלהם חסרה צלע חשובה ביותר. בת הזוג שלו, הדוגמנית והשחקנית הברזילאית, ברונה מרקוזין. לא הבנו איך יכול להיות שהיא לא קיבלה דמות צהובה גם כן?!


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by EneJota neymarjr (@neymarjr) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

My big Family #simpsons #MI9 #family @wanda_icardi ✨

A post shared by Mauro Icardi – MI9 (@mauroicardi) on



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי