השורד רוסו: ג'ובאני רוסו ירד 18 קילו בהישרדות

ג'ובאני רוסו
ג'ובאני רוסו | אבשלום שושני

מאיה פישל הייתה צריכה לשפשף את עיניה כדי להיות בטוחה שהיא אכן רואה את בעלה, ג'ובאני רוסו, שחזר מצילומי הישרדות VIP והשיל 18 קילו ממשקלו!

(גודל טקסט)

חודשיים לא פשוטים עברו על מתמודדי הישרדות VIP, מרגע שעלו על המטוס לפיליפינים והחלו בצילומי העונה החדשה ואף חוו על בשרם את הטייפון האחרון שפקד את המזרח. השורדים היו מנותקים מבני משפחותיהם, כשרובם הורים עם ילדים שחיכו להם בבית. הבוקר (חמישי), שבו מתמודדי הריאליטי לארץ הקודש והלבבות התאחו כשהמתמודדים יצאו בדמעות מאיזור איסוף הכבודה בנתב"ג אל היכל מקבלי הפנים.

מאיה פישל הייתה צריכה לשפשף את עיניה כדי להיות בטוחה שהיא אכן רואה את בעלה, ג'ובאני רוסו שהשיל 18 קילו ממשקלו! שחקן העבר כבר מתורגל בהשתתפות בתוכניות ריאליטי, אחרי שלוש עונות שהשתתף ב"גולסטאר" ואף הגיע עם אשתו למקום השני בעונה השנייה של התוכנית "זוג מנצח". את התנאים הקשים על האי בהישרדות, חווה רוסו לראשונה וחזר ישירות לבישולים של מאיה שלו שהתגעגעה אליו כל כך. "סופרת את הימים", העלתה מאיה תמונה של השניים בחג הסוכות האחרון.

ישירות מנתב"ג נסע הזוג הספורטיבי לספר את רוסו ולהתחדש במלתחה חדשה, כי מה לעשות, 18 קילו פחות זה לא דבר שהולך ברגל. חוץ משחקן העבר האהוב, גם אלכסה דול התרגשה לראות את בן זוגה משה עוז, כששבה מן האי, כמוה גם ליהיא גרינר, עינת ארליך, נעמה קסרי, אסף אשתר, מישל טרוני ואורין ג'ולי דוגמנית הנשקים הפצצה שחולמת להביא את הענף הזה לאולימפיאדה ועד אז תראה לנו מה זה כוח נשי בהישרדות.


אורין ג'ולי, ג'ובאני רוסו, אסף אשתר ושמחה גואטה (אבשלום ששוני)


רוסו וליהיא גרינר (אבשלום ששוני)



ג'ובאני ומאיה פישל (אבשלום ששוני)




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי