למירן באהבה: כך מאור בוזגלו הפתיע את אשתו

מאור בוזגלו, מירן בוזגלו
מאור בוזגלו, מירן בוזגלו | מסך

לגזור ולשמור: אחרי הופעת הבכורה בבית"ר ירושלים, הכוכב החליט להדהים את בת זוגו והשניים המריאו לחופשה מפנקת. מי ארז את המזוודה ואיך היא גילתה מה הוא מתכנן? לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)
אחרי הופעת הבכורה שלו במדיה של בית"ר ירושלים מול מכבי תל אביב, החליט מאור בוזגלו שאין זמן טוב יותר מפגרת הנבחרות על מנת להפתיע את אשתו האהובה מירן. הראשונים שניצלו את החופשה הקצרה היו שי וערן זהבי שהתאהבו תוך דקה במלדיביים, וכעת הזוג בוזגלו עושה את דרכו ליעד מפנק וסודי – יחד עם זוג חברים קרוב. רק שאת החופשה הספונטנית הזאת, מאור אירגן לאשתו בהפתעה.


בין האימונים, המשחקים, צילומי העונה השלישית של "הבוזגלוס", וארבעה ילדים, חשב בוזגלו איך יפתיע את אשתו אחרי התקופה האחרונה של עשרת החודשים בהם עבר ניתוח ושיקום של הפציעה האחרונה שלו בברך. מירן, שהייתה לצידו ועברה איתו כל צעד וכל רגע, קמה הבוקר (חמישי) ושמעה את המשפט: "תארזי מזוודה טסים ליעד סודי". עכשיו, מי לא היה שמח להפתעה כזאת ועוד על הבוקר?


בוזגלו העלה פוסט של המזוודות לסטורי בחשבון באינסטגרם שלו וכתב: "מאמי, אחרי התקופה המאתגרת שעברנו טסים, עוד 20 דקות יוצאים". מיסס בוזגלו הייתה מאושרת עד הגג, אבל לא הבינה איך תוכל לארגן מזוודה, לדאוג לילדים, לבית, לכלבה כשבעלה הרגיע אותה ובישר לה שהכל תוכנן מראש עם אמה, רחל. אין כמו אמא, ואין כמו בעל שמפתיע אותך בטיסה לחו"ל. לגזור ולשמור.



(צילום מסך)

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ᴡᴇ ᴅᴏ ɴᴏᴛ ʀᴇᴍᴇᴍʙᴇʀ ᴅᴀʏs, ᴡᴇ ʀᴇᴍᴇᴍʙᴇʀ ᴍᴏᴍᴇɴᴛs #specialmoment

A post shared by Miran Buzaglo (@miranbuzaglo) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אין יותר מרגש מלחזור לעודד את אבוש במגרשים אחרי תקופה מאד ארוכה. היית חסר אהוב שלנו, תמיד מאחורייך! #יאלהביתר

A post shared by Miran Buzaglo (@miranbuzaglo) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי