הכישרון של גל גדות

גל גדות
גל גדות | Instagram

כבר מזמן הפכה מלכת היופי לשעבר לשם הכי ענק שיצא מעבר לים אחרי התפקיד הראשי "בוונדר וומן" ומאז, כל העולם נהנה מהדוגמנית. בין שלל כישרונותיה הברורים מסתבר שהיא גם יודעת לשלוט בכדורסל בצורה מרשימה

(גודל טקסט)
יש לה את התפקיד הנשי הכי גדול של השנים האחרונות בקולנוע, האמריקאים מטורפים עליה, היא מותג עולמי והיא שלנו, גל גדות. כבר מזמן הפכה מלכת היופי לשעבר לשם הכי ענק שיצא תוצרת כחול לבן אחרי התפקיד הראשי שלה "בוונדר וומן" ומאז, כל העולם נהנה מהתוצרת הכי משובחת של מדינת ישראל. בין שלל כישרונותיה הברורים של גדות, מסתבר שהיא גם יודעת לשלוט בכדור כדורסל בצורה מרשימה מאד.


וונדרוומן שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה אחריו עוקבים לא פחות מ-25 מיליון אנשים סביב הגלובוס, תמונה שלה מחזיקה כדור כדורסל על מצחה כשהיא שומרת על שיווי משקל מצוין וכתבה "ש לי הרבה כשרונות" עם פרצוף קורץ. לא משהו שכל בחורה ללא ניסיון בכדורסל הייתה יודעת לעשות. ואם שאלתם את עצמכם, האם בזכות 1.78 הסנטימטרים אליהם היא נישאת גרמו לה לשחק כדורסל במהלך חייה, התשובה היא דווקא לא. השחקנית המצליחה רקדה ג'אז והיפ הופ בתור נערה, ככה שמדובר בכישרון טבעי.


שלל התגובות התחלקו בעיקר לחובבי כדורסל מושבעים שתייגו שחקני NBA ענקיים כמו לברון ג'יימס וסטף קארי, ולכאלו שכתבו לה: "רק את יכולה לגרום לכדורסל פתאום להראות כל כך סקסי". הפעם האחרונה שהיפייפיה נצפתה בקהל נהנית ממש NBA, הייתה באוקטובר אשתקד, במשחק של הלייקרס נגד הקליפרס. למדה דבר או שניים. וונדרוומן כבר אמרנו?


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I have many talents… @dudihasson1

A post shared by Gal Gadot (@gal_gadot) on

גל גדות עושה פעלולי כדורסל


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

She's back… ‍♀️ #WW84

A post shared by Gal Gadot (@gal_gadot) on

וונדרוומן שלנו!


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

You gotta sweat for it, right?

A post shared by Gal Gadot (@gal_gadot) on

נותנת בראש בחד"כ ליד הבית באל איי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי