כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור מציג: "המלך העתידי של הכדורגל"

כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור
כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור | טוויטר

בזמן ש-CR7 נכנס לעניינים באיטליה במקביל לפרשת האונס לכאורה בה הוא חשוד, בנו בן ה-8 מככב בקבוצת הילדים של יובנטוס וביצועיו האחרונים גרמו לשיגעון ברשת. צפו בשערים שזיכו אותו בשלל כינויים מחמיאים במיוחד

(גודל טקסט)
עד לפרשיית האונס בה נקשר שמו של כריסטיאנו רונאלדו, חייו כחלק מיובנטוס נראו מושלמים. הסופרסטאר הפורטוגלי הבקיע ארבעה שערים לטובת הגברת הזקנה מאז שהגיע מריאל מדריד, אך הגאווה האמיתית שלו היא ממשיך דרכו, בנו בן ה-8 כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור. רונאלדו אוהב לחלוק עם 123 מיליון עוקביו ברשת את ההצלחה של בנו שמכור לכדורגל – בדיוק כמו אבא.


אמש (ראשון) כבש רונאלדו ג'וניור שני שערים במדיה של קבוצת הילדים של יובנטוס, כמובן כשהוא לובש את החולצה עם הספרה 7. הג'וניור רץ באגף הימני, פרץ אל תוך הרחבה כשמולו ניצב השוער בלבד והדרך לרשת הייתה קצרה. האב הגאה שיחרר את הסרטון והתרברב בביצועיו של ממשיך דרכו, או שמא ניסה להסיט את תשומת הלב השלילית לה זוכה בימים האחרונים?


כך או כך, האוהדים השתגעו אחרי בנו של הפורטוגלי ולא האמינו שכבר בגיל שמונה הוא מציג יכולת כזאת. "גם הוא בנו של אלוהים", כתב מנהל דף המעריצים של CR7. "המלך העתידי של הכדורגל", סיכמו פה אחד מעריציו של הפנומן של יובנטוס.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

La famiglia bianconera! #finoallafine

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thanks @EASPORTSFIFA for the World's First copy of #FIFA19 Come and join me in the Game

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי