עדי עטר מציגה הריון לוהט בחודש תשיעי

עדי עטר
עדי עטר | אינסטגרם

אשתו של כדורגלן מכבי תל אביב קרובה להביא ילדה ראשונה לאחר שני בנים, למרות שבתמונה שפרסמה באינסטגרם שלה היא לא נראית כמו בסופו של הריון ארוך

(גודל טקסט)
אלירן עטר חזר להתאמן במדי מכבי תל אביב' כשהם עם הפנים קדימה לקראת "משחק העונה" נגד הפועל חדרה ביום שבת הקרוב (17:00, שידור ישיר בספורט4). כדאי מאד שהנייד של החלוץ יהיה זמין גם בזמן אימון כיוון שהחצי השני שלו, אשתו עדי, צריכה ללדת וזה יכול לקרות ממש בכל יום. מיסס עטר שיתפה הבוקר (שלישי) תמונה סופר פוטוגנית שלה המציגה הריון מתקדם בחודש תשיעי.


כזכור, לזוג התל אביבי שני בנים: דניאל דוד בן השלוש ונהוראי בן השנתיים. כעת משפחת עטר תוסיף הביתה את הנסיכה הקטנה לה מצפים בקוצר רוח. אז כן, בדומה לנשות כדורגלנים אחרות שהציגו הריון מדהים דוגמת מאי ורד, שונית חמד, בר דגני ואפילו אליס קמפולו שם מעבר לים, עדי נראית מיליון דולר ואם אתם שואלים אותנו, ממש לא נראה שהיא כורעת ללדת.


עד שבייבי גירל עטר תגיח לעולם, החצי השני של המכביסט ממשיכה לעבוד פול טיים כשהיא מקבלת לקוחות ומעניקה להן טיפולים קוסמטיים, ומי שעוקב אחרי חשבון האינסטגרם שלה יכול לראות עד כמה הם מפנקים, כי לקוחה מרוצה זה הכל. דידי של אלירן אוטוטו תהפוך לאמא לשלושה ילדים ואנחנו ושלל האוהדים הצהובים-כחולים מ-ת-ר-ג-ש-י-ם!


עדי עטר. ככה נראית אישה בחודש תשיעי? (אינסטגרם)
עדי עטר. ככה נראית אישה בחודש תשיעי? (אינסטגרם)


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

פשוט אוהבת אותו @eliranatar16 ❤️

A post shared by קוסמטיקאית מוסמכת P.M.E (@adi_atar_cosmetic) on




 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

@adi_atar89 @eliranatar16 שבוע טוב למשפחה הכי מושלמת שיש

A post shared by eliranatarfans (@eliranatarfans) on





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי