אחות של עומרי כספי קיבלה יהלום

אביב כספי
אביב כספי | אינסטגרם

אביב כספי בת ה-25 זכתה להצעת נישואין מרגשת על גשר ברוקלין בניו יורק, בזמן שהיא ובן זוגה היו בטיול מחוף אל חוף בארה"ב. "היה מושלם, הופתעתי מאוד", סיפרה אחותו של הישראלי מס' 1 ב-NBA, "עמרי היה בעננים"

(גודל טקסט)
קיץ עמוס הצעות נישואין עבר על ענף הכדורגל הישראלי' וכעת היהלומים מגיעים גם לכדורסל – ועוד מעבר לים. הבייבי סיסטר של עומרי כספי, אביב בת ה-25, התארסה אמש לבכיר ליבה בן מנצור בהצעת נישואין אקסטרה מושקעת בניו יורק. "בן אמר לי בואי נטייל בשקיעה על גשר ברוקלין. ההצעה הייתה באמצע הגשר עם כל הנוף של מנהטן. בן אירגן מישהי שניגנה בכינור, צלם ווידאו וסטילס. ראיתי את כל הסיטואציה הזאת על הגשר ולא קלטתי בהתחלה שזה בשבילי, אמרתי לו בוא נצטלם ליד! ואז הבנתי שהוא אירגן את הכל. היה מושלם ומרגש והופתעתי מאד"' סיפרה אחותו של כספי.


השניים נהנים מטיול חוף אל חוף בארה"ב רגע לפני תחילת הסמסטר של הלימודים. ארוסה של כספי קיבל בדיוק ויזה לארה"ב, כשהתכנון היה לבקר את משפחתו בניו יורק ומשם להמשיך עוד כשבוע לבקר את האח הגדול, את אשתו שני ואת ביתם שריי. אביב קיבלה את הטבעת הנוצצת אחרי חצי שנה של זוגיות, רגע לפני שתחל את השנה השלישית של לימודי התקשורת בבינתחומי בהרצליה. היא, בת 25 נולדה לתוך אהבת הכדורסל, והוא בן 27 בעל עסק של קארטינג בראשון לציון. "בן חובב ספורט מוטורי. הוא אוהב אופנועים, טרקטורונים, פחות כדורסל אבל עוד שבוע כשנגיע לעומרי הוא יתחיל לאהוב". כיאה לגיסו לעתיד של הכדורסלן הישראלי שעושה חיל ב-NBA.


אביב שיתפה את המדור בתגובות שקיבלה מהמשפחה על ההצעה המרגשת: "כולם לא הפסיקו להתקשר. אמא, אבא, אחי הגדול איתן, עומרי, שני. כולם היו נרגשים, פירגנו וההורים שלי ידעו כי הוא ביקש את ידי מהם, ממש כמו פעם. עומרי אמר שהוא מאושר בשבילי והיה בעננים", סיכמה הנסיכה הצעירה לבית כספי. החתונה צפויה להתקיים בסיום שנת הלימודים כשעומרי ושני יהיו בארץ כמובן. פייסטיים כולנו יחד. אז את הרגע המאושר הזה השניים יזכרו לנצח והחגיגות ימשיכו לאורך כל הטיול שלהם ויגיעו לשיאן עוד שבוע בממפיס. שיהיה במזל!


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mine ❤️.

A post shared by Aviv Casspi (@avivcasspi9) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Brooklyn

A post shared by Aviv Casspi (@avivcasspi9) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Central Park New York

A post shared by Aviv Casspi (@avivcasspi9) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I DO אתה ההוכחה שתפילותי נענו ❤️#thebestdayever

A post shared by Aviv Casspi (@avivcasspi9) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי