בחזרה לרווקות: ניימאר פירק את החבילה

חברה לשעבר של ניימאר
חברה לשעבר של ניימאר | אינסטגרם

עיתון בברזיל:השניים תכננו לעבור לחיות יחד, אבל בסופו של דבר ברונה העדיפה להמשיך בנסיעות כדי לא להפסיד הצעות עבודה בארץ מולדתה - החלטה שפירקה את הקשר

(גודל טקסט)

הלב שלנו מתנפץ לרסיסים! רק לפני חודשיים חגג ניימאר מסיבת יום הולדת בהפקת ענק לבת הזוג שלו בשש השנים האחרונות, ברונה מרקוזין. והנה, ביום שישי האחרון דווח כי הזוג הברזילאי פירק את החבילה. השחקנית-דוגמנית הגיעה לאירוע שנערך בסאן פאולו ואמרה חד וחלק לתקשורת הברזילאית: "אנחנו כבר לא יחד". בני הזוג שמו קץ למערכת יחסים פוטוגנית במיוחד, שהחלה בשנת 2013 והייתה מלאה עליות ומורדות.


"כן, סיימנו, זו הייתה החלטה שלו ", הסבירה מרקוזין. על אף הקרע שנוצר בין בני הזוג, רצתה היפהפייה להביע את החיבה שעוד נותרה לה כלפיי מי שהיה החצי השני שלה במשך כמעט שש שנים: "בדרך כלל אני לא מדברת על החיים האישיים שלי, ככה שאני מקווה שהוא מבין אותי. יש בי הרבה כבוד ואהבה לניימאר". בני הזוג, שהיו רגילים להביע את אהבתם באמצעות הרשתות החברתיות, הפסיקו לעשות זאת בסוף ספטמבר, קצת יותר מחודש לאחר ששניהם חגגו יחד את יום ההולדת של השחקנית הברזילאית בת ה-23.


כוכבה של פ.ס.ז' עובר ימים לא פשוטים לאחר הפרידה מבת הזוג, לכן החליט לנסוע לפורטוגל לבלות עם חברו הקרוב, הגולש הברזילאי הבינלאומי, גבריאל מדינה. זאת הפעם השנייה שניימאר וברונה מחליטים לסיים את הקשר שלהם. לפני קצת יותר משנה השניים חזרו אחרי פרידה קצרה. הפעם מי ששבר את הכלים היה הברזילאי, שהחליט שהספיק לו לאחר כמה חודשים של ניכור ביניהם בגלל העבודה. כזכור, מרקוזין חילקה את חיה בין ברזיל לצרפת כדי לשלב בין אהבתה לבין קריירת הדוגמנות והמשחק שלה. מנגד, השחקן רצה לקחת צעד קדימה את מערכת היחסים ולעבור לגור יחד באופן קבוע.


העיתון הברזילאי UOL אומר ששניהם תכננו לעבור לחיות יחד, אבל בסופו של דבר ברונה העדיפה להמשיך בנסיעות כדי לא להפסיד הצעות עבודה בארץ מולדתה, למרות שכבר הסכימה למהלך. לאור החלטה זו שלה, בסביבתו של השחקן אומרים שלא היה סיכוי שמערכת היחסים ביניהם תעבוד ושהוא לקח את ההחלטה הטובה ביותר עבור שניהם. עוד מספרים מקורבים אליו, כי כשהפצצה הברזילאית הייתה עוזבת את פריז חזרה הביתה, ניימאר היה נשאר שבור ומעדיף להישאר בבית מוקף בחבריו.


הפעם האחרונה שנראו יחד הייתה ב-3 באוקטובר לאחר ליגת האלופות, כשפ.ס.ז' ניצחה את הכוכב האדום. באותו לילה, ברונה וניי בילו עד אור הבוקר עם חבריו לקבוצה, טיאגו סילבה, אלבס ועוד במסיבה מאורגנת באיצטדיון. כבר אז נראה כי היחסים ביניהם בשחיקה מסוימת. אמש שיחקה פ.ס.ז' וניצחה את אמיין 0:5, הברזילאי קיבל מנוחה. לא מתעסקים עם לב שבור. 


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

My date. #babygurl & #bossbabe #lelis30anos @lelisblanc

A post shared by Bruna Marquezine ♡ (@brumarquezine) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️ @pumabrasil

A post shared by Bruna Marquezine ♡ (@brumarquezine) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Photo by @khaksariarash #PFW

A post shared by Bruna Marquezine ♡ (@brumarquezine) on



כבר לא: ניימאר וברונה בימים טובים יותר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי