אשתו הלוהטת של איקרדי תנהל את מעברו לצ'לסי

מאורו איקרדי ואשתו וונדה נארה
מאורו איקרדי ואשתו וונדה נארה | Gettyimages

וונדה נארה, הדוגמנית לשעבר שכיום משמשת כסוכנו של כוכב אינטר וכבשה את האינטרנט עם הנשיקה שנתנה לו לאחר שכבש נגד מילאן, אולי תמצא את עצמה בקרוב מנהלת משא ומתן עם רומן אברמוביץ' על מעברו של בעלה ללונדון

(גודל טקסט)
אינטר בטירוף מהדרבי אחרי הניצחון אמש על מילאן משער של מאורו איקרדי, הקפטן של הכחולים-שחורים. מי שכמובן תפסה את תשומת הלב וכיכבה בכותרות היא אשתו של הארגנטינאי, וונדה נארה, שהדביקה נשיקה סוערת על שפתיו של החלוץ בסיום המשחק. גם בלי קשר לשמחה הזאת של אינטר ושל הזוג איקרדי, וונדה שהיא גם הסוכנת של הקפטן עשויה לעבוד במרץ בחודשים הקרובים.


מסתמן כי הבלונדינית הפצצה תהיה פקטור משמעותי במעבר העתידי של איקרדי לפריימר ליג. ב"סאן" הבריטי דווח כי צ'לסי סימנה את בעלה הארגנטינאי כמטרה רצינית שעשויה להחליף את אלברו מוראטה בחודש ינואר הקרוב. איקרדי, שהצטרף לסרייה A ב-2013, הבקיע כבר חמישה שערים בשמונה משחקים מפתיחת העונה. במידה ויהיה מעוניין במעבר, אשתו תנווט את המהלך הזה כשהיא משמשת כסוכנת שלו אחרי שהחליפה את הסוכן שהיה לצידו שנים בשנת 2015.


חוץ מלעודד אותו ביציע ולסגור לו עסקאות, אצל שפנפנת הפלייבוי לשעבר בדומה לבעלה זורם דם ארגנטינאי חם בוורידים והיא דואגת להראות לנו עד כמה. רק אתמולף מספר שעות לפני המשחק, שיתפה הבלונדינית תמונה חושפנית של הבייבי דול שקנה לה בעלה ושאלה את 4 מיליון העוקבים שלה מה הם חושבים על הלוק. כמה שעות לאחר מכן, הגיעה לסן סירו עם שלושת בניה (ילדיו של מקסי לופז, האקס הנבגד) ותיעדה כל רגע ורגע כשהיא מצטלמת ליד חולצתו של איקרדי והוסיפה את הכיתוב: "סן סירו עולה בלהבות".







 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

San Siro on fire

A post shared by Wanda nara (@wanda_icardi) on




 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Numero 1 !!!!!!!! ❤️ @mauroicardi mi Capitano mi Bomber mi MARIDOOOOOOOO !!!!!!

A post shared by Wanda nara (@wanda_icardi) on







מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי