באיזה יציע תפסנו את נטע אלחמיסטר מעודדת? (רמז: לא בסמי עופר)

נטע אלחמיסטר
נטע אלחמיסטר | האתר הרשמי

הדוגמנית הלוהטת וזוגתו של רמי גרשון אמנם לא תראה את בן זוגה הערב, שלא נכלל בסגל למשחק של קבוצתו מול מכבי נתניה, אך היא נכחה במשחק של מיאמי דולפינס בליגת הפוטבול האמירקאית כחלק משהותה בארה"ב

(גודל טקסט)
כבר כמעט שלושה שבועות שארוסתו של רמי גרשון, נטע אלחמיסטר, מדלגת בין יעד ליעד בארה"ב. זה התחיל בניו יורק, אז כיכבה בתצוגה של מעצבת שמלות הכלה "ברטה" ונתנה לנו טעימה למה אנחנו הולכים לראות ממנה בחודש יוני הקרוב, המשיך לאורלנדו, וכעת היא והסוכן שלה, שי אביטל, נמצאים במיאמי. הסוכן הוותיק הפיק צילומים למיוצגת שלו כדי להתחיל להרחיב את האימפריה גם אל מעבר לים, כשהשותפה לעסק בגדי הים, נועה בני, הצטרפה לסבב הפגישות במיאמי.


בין לבין, יש גם הרבה כיף ואטרקציות, והאלחמיסטר והפמליה שלה חברו אמש (ראשון) למלך הלוקלי של מיאמי – איש חיי הלילה הסופר עשיר, דיוויד גרוטמן. האמריקאי שנשוי לדוגמנית הברזילאית איזבלה גרוטמן, ומנהל חברות קרובה עם שלל סלבס הוליוודים כשאחת החברות הקרובות שלו היא לא אחרת מקים קרדשיאן. גרוטמן סידר לדוגמנית יופי של חוויה בביקור הראשון שלה ביו אס איי, וסידר לחבורה הישראלית שולחן בתא הכבוד באיצטדיון הארד רוק, שם צפו במשחק פוטבול ועודדו את מיאמי דולפינס.


את המשחק של מכבי חיפה הערב מול נתניה תפספס אלחמיסטר אבל לא את החצי השני שלה שכזכור לא נכלל בסגל בעקבות פציעה. בזמן שרמי מתגעגע לאהובתו וגם אנחנו אם לומר את האמת, הנה מספר תמונות שלא משאירות ספק לכך שהיא הולכת לכבוש גם את ליבם של האמריקאים.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sunday funday #football #miami

A post shared by Noa Beny (@noabeny) on




אלחמיסטר (אינסטגרם)

אלחמיסטר ונועה בני (אינסטגרם)

אלחמיסטר (אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי