פרשת הבגידה לכאורה של מסי חזרה לכותרות

מסי עם לוסיאנה סלזאר
מסי עם לוסיאנה סלזאר | Instagram

ב-2010 דווח לראשונה על קשר רומנטי כביכול בין הפנומן לדוגמנית לוסיאנה סלזאר וכעת הסיפור שב לתודעה לאחר שנשאלה על כך בראיון מיוחד. לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)
הפרשה לכאורה של כוכבה של ברצלונה ליאו מסי והדוגמנית הארגנטינאית, לוסיאנה סלזאר, חזרה לכותרות. זה לא חדש לנו שהפרעוש חי יותר ממחצית מחייו לצידה של אשתו, אנטונלה רוקוזו, אותה הוא מכיר מגיל חמש, והשניים יוצאים מאז התיכון. הזוג כזכור נשוי ולהם שלושה ילדים, טיאגו, מתאו וסירו, אבל לא מעט כבר נאמר על פזילה של הפנומן הצידה, בעת מחנה אימונים של קבוצתו בזמן ששהה במלון בבואנוס איירס לפני מספר שנים.


ראיון של הדוגמנית-רקדנית היפה בטלוויזיה הארגנטינית גרם לקשר הרומנטי כביכול שהיה לה עם הכוכב לחזור לכותרות. האחראי לראיון בשנת 2010 הוא העיתונאי מרסלו פולינו, שראיין את סלאזר בתוכניתו "מומחי המופע". בין היתר, פלאביו מנדוזה, מנהל מופע התיאטרון שבו השתתפה הארגנטינאית סיפק גם הוא פרטים על התקופה שכביכול הייתה קשורה למסי: "אני זוכר שהיא הייתה במצוקה, בוכה ובוכה. היא אמרה לי: אתה רוצה לצאת עם מישהו, אבל המשפחה נכנסת למרכז", סיפר מנדוזה.


אמש בראיון אינטימי עם המנחה קרולינה פמפיטה, דיברה שוב לוסיאנה סלזאר הקשר שלה עם השחקן, יליד רוסאריו, עיר הולדתה. "האם פגשת את מסי?" שאלה את סלאזר, שנחשבת לדוגמנית ידועה בארגנטינה. "אני לא אספר לך אם פגשתי אותו באופן אישי, לא רוצה להרחיב ולספר פרטים", השיבה, אף כי הודתה בעבר שסעדה עם אליל ברצלונה.


המפגש הזה היה התרחש בדיוק לפני 9 שנים, עם חגיגת יום ההולדת ה-22 של מסי, בשנת 2009. מעבר לכך, סלאזאר לא רצתה למסור פרטים נוספים על היחסים לכאורה, אך עיתונאי וחבר קרוב שלה הבהיר, לפני זמן מה, בטון מסתורי: "מה שקרה הוא שהיה אדם אחד שתמיד התערב בחייו של מסי והם הגיעו למבוי סתום. זה מה שקורה כשאבא של שחקן הכדורגל מגלה שהוא נקשר ללוסיאנה, לכן שינה את מספר הטלפון של בנו".


הפרסום הזה עשה כמתבקש הרבה רעש ברשת, כשחלק מהטוקבקים מופנים אל יריבו הגדול של הארגנטינאי, כריסטיאנו רונאלדו, שעדיין שרוי בלב הסערה סביב פרשת האונס בה נקשר. אלפי תגובות כמו: "רונאלדו שילם לה כסף כדי שתדבר ותסיט את תשומת הלב למסי" ממלאות את הרשתות החברתיות. מה אתם חושבים?


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Noche de viernes y mañana festejo con mis amigos. Se viene un finde de festejos #jimmychoo #lookofthenight #ootd

A post shared by Luciana Salazar (@salazarluli) on


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי