פעם שלישית עטר: אלירן עטר אב לשלושה

אלירן עטר ועדי עטר
אלירן עטר ועדי עטר | Instagram

מכבי ת"א נראית מצוין מאי פעם בפתיחת העונה הנוכחית, אך גם מחוץ לדשא יש לא מעט רגעים משמחים בחייהם של שחקני הצהובים, למשל לחלוץ בן ה-31 ולאשתו עדי נולדה בשעה טובה בת ראשונה אחרי שני בנים

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב נמצאת בראש טבלת הליגה ונראית מצוין מאי פעם בפתיחת העונה הנוכחית, אך גם מחוץ לדשא יש לא מעט רגעים משמחים בחייהם של שחקני הצהובים. תשאלו את אלירן עטר. בשעה טובה נולדה אמש (רביעי) ביתו של החלוץ ושל אשתו עדי, אחותם הקטנה של דניאל דוד בן השלוש ונהוראי בן השנתיים. הנסיכה הקטנה נולדה בבית החולים איכילוב, מרחק יריקה מביתם של המשפחה התל אביבית.


במועדון כבר הספיקו לברך את השחקן, כמו גם מאות אוהדים כחולים צהובים שעוקבים באדיקות אחרי החלוץ ברשת החברתית. האם הנרגשת, שיתפה תמונה של ידה הקטנטנה של בייבי עטר וכתבה: "תודה לך ה' על הנסיכה החדשה למשפחה. מודה להשם על המתנה הזאת". פוסט שזכה לשלל תגובות משחקני הליגה ומנשותיהם וגם אנחנו מצטרפים לאיחולי המזל טוב למשפחה.


הדבר הראשון שעדי, כעת אמא לשלושה רצתה לעשות, זה לאכול משהו שלא יכלה להרשות לעצמה בתשעת החודשים האחרונים, סושי. מסעדת "הנאמוס" פינקה את משפחת עטר ושלחה להם מגש סושי ענק ותוספות, ולא שכחו לכתוב "מזל טוב" על האריזה. ומה לגבי השם? נכון לעכשיו, הזוג עטר טרם חשף את שמה של ביתם המתוקה, אפילו לא לבני המשפחה. בניגוד אליו, לואיס סוארס שגם קיבל לעולם את בנו השלישי לפני קצת יותר מ-24 שעות, פרסם תמונה של העולל בחשבון האינסטגרם שלו וכתב: "ברוך בואך לעולם לאוטי, שמחים שהגעת".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תודה לך ה' על הנסיכה החדשה למשפחה #נסיכהשלי #מודהלשםעלהמתנההזאת@eliranatar16

A post shared by קוסמטיקאית מוסמכת P.M.E (@adi_atar_cosmetic) on

הנסיכה הקטנה של אלירן עטר




רק רצתה סושי!!! אחרי תשעה חודשים מתפנקים


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

צרור ברכות ואיחולים לעדי ואלירן עטר לרגל הולדת בתם! #יאללהמכבי #צהובעולה

A post shared by Maccabi Tel Aviv FC Official (@maccabitlvfc) on

במכבי מיהרו לברך את החלוץ


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

פשוט אוהבת אותו @eliranatar16 ❤️

A post shared by קוסמטיקאית מוסמכת P.M.E (@adi_atar_cosmetic) on

אמא לוהטת! עדי עטר פצצה גם בהריון


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bienvenido ❤LAUTI ❤muy felices de tenerte acá con nosotros HERMOSO La mamá está súper bien y FELIZ como los HERMANITOS!!! Gracias a todos por los mensajes!!!! Welcome ❤LAUTI ❤ very happy to have you among us. His mother is doing well and is happy like his siblings. Thank you all for your messages.

A post shared by Luis Suarez (@luissuarez9) on

לואיס סוארס דווקא פירסם את שם בנו מספר שעות לאחר הלידה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי