רגע לפני התבוסה: שחקני בית"ר ירושלים מרימים לקסטרו‎

אופיר קריאף, ערן לוי
אופיר קריאף, ערן לוי | שוקה כהן

קליימן וחמד כבר כיכבו לצד אביב אלוש, אבל האם שותפות חדשה עם רותם סלע בדרך? עוד לפני ה-5:1 לבני יהודה, התייצבו הכוכבים אופיר קריאף, ערן לוי ודוד קלטינס לפתיחה חגיגית בבירה. הצביעו בסקר: מי הכי מתאים?

(גודל טקסט)

ביום חמישי האחרון, רגע לפני הסערה הגדולה וה-5:1 המביש מבחינתם לבני יהודה, הגיעו מספר שחקני בית"ר ירושלים לפתיחה החגיגית של החנות החדשה של קסטרו בקניון עזריאלי ירושלים. בין השחקנים שהגיעו איתרנו את ערן לוי, דוד קלטינס עם שרון אייזנברג המהממת שלו ואופיר קריאף.

לפתיחת החנות החדשנית שמתפרסת על פני 500 מ"ר, הגיעו גם גבי רוטר, מנכ"ל משותף של קסטרו, השחקנים והפרזנטורים של קסטרו, רותם סלע ואביב אלוש שהתמנגלו עם הבית"רים. אתם בטוח זוכרים שזאת לא הפעם הראשונה שענקית האופנה קושרת את שמה עם עולם הכדורגל – כזכור, בשנה שעברה, בוריס קליימן דאז, שוערה של בית"ר ירושלים (היום משחק בקפריסין) ותומר חמד, אחד משני הנציגים שלנו בפרמיירליג, הצטלמו לצידו של אלוש, חובב כדורגל מושבע, לקמפיין לעונת האירועים של קסטרו והתנוססו על פני שלטי חוצות ברחבי המדינה.

אהבנו מאד את שיתוף הפעולה, וללא ספק נראה לנו שלחנות חדשה בירושלים, אין כמו תוספת של פרזנטור מהקבוצה מהבירה. איזה בית"רי לדעתכם מתאים לדגמן לקסטרו לצידם של רותם סלע ואביב אלוש?

 


קלטינס ואייזנברג מדגמנים זוגיות (שוקה כהן)


גם אופיר קריאף התייצב לאירוע (שוקה כהן)


חושבים שיש בית"רי שראוי לדגמן לצדם? הצביעו בסקר (שוקה כהן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי