מהירה וקטלנית: נטע אלחמיסטר לוהטת על למבורגיני

נטע אלחמיסטר
נטע אלחמיסטר | אינסטגרם

הדוגמנית מתחילה לכבוש גם את ארצות הברית ואחרי שפגשה בסלבס הכי גדולים ובהם הזמר פארל, היא התייצבה להפקה ראשונה בניחוח ארץ ההזדמנויות הגדולות. רמי גרשון בטוח אוכל את עצמו מגעגועים

(גודל טקסט)

חלומו של רמי גרשון, שחקנה של מכבי חיפה, הוא שהחצי השני שלו, ארוסתו נטע אלחמיסטר, כבר תשוב לישראל. כזכור הדוגמנית ההורסת בעלת חשבון האינסטגרם הנפוח, נמצאת בעיצומה של נסיעת עבודה לארה"ב לצד שי אביטל הסוכן שלה ואמש (שבת) הצטלמה אלחמיסטר להפקה ראשונה בניחוח ארץ ההזדמנויות הגדולות.

כי מה צריך יותר מאשר דוגמנית יפייפיה ורכב יוקרה? צריך את הפנים היפיפיות של נטע על רקע למבורגיני מטורפת ביום צילום שגרם לעוקבים שלה מארצות הברית לעלות בקצב מסחרר. הדוגמנית הישראלית לבושה כולה שחור עם בגד גוף חוטיני וכל מילה נוספת מיותרת, שרפה את עדשת המצלמה של הצלם, ביום צילום שהתרחש בעיר הכי שוקקת בחוף המזרחי ב- USA, מיאמי.

יום קודם לכן, הדוגמנית והסוכן שצמודים חזק לאיש חיי הלילה האמריקאי הסופר עשיר, דיוויד גרוטמן, פגשו בזמר מוכר מאוד, על פארל שמעתם? נטע רגילה לפגוש סלבריטאים ענקיים דוגמאת ניימאר ומאלומה, אך כמובן שהמפגש עם הזמר הענק, הצריך סטורי חגיגי. השניים נפגשו במסעדת ה- Swan בבעלותם המשותפת של פארל וגרוטמן, בקיצור, לא נראה לנו שנטע סובלת למרות הגעגוע העז.

את יום הצילומים אתמול, קינחה נטע באמריקן איירלנס ארנה, שם נהנתה ממשחק של מיאמי היט שניצחו את הבלייזרס. הכל בזכות הקמע הישראלי שישב ביציע…:)






אחרי משחק פוטבול, גם מיאמי היט זכתה לתמיכתה של אלחמיסטר (אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי