מסרביה באהבה: הסוד להצלחה של ראיקוביץ'

פרדראג ראיקוביץ', אנה ראיקוביץ'
פרדראג ראיקוביץ', אנה ראיקוביץ' | אינסטגרם

שוערה של מכבי תל אביב מגלה העונה יכולת משופרת, גם בזכות העידוד לו הוא זוכה מקרוב מאשתו אנה שמשתדלת להגיע לכל משחק ומעודדת בעברית!

(גודל טקסט)
מה עוד אפשר לומר על מכבי תל אביב מאז פתיחת העונה הנוכחית?! דוהרת קדימה, בלתי עצירה, מעל הליגה, תגידו מה שתגידו, שחקניה של מכבי נמצאים בתקופה מצוינת – והאם מישהו בכלל זוכר שהשוער שלה, פרדראג ראיקוביץ' היה עם רגל אחת בחוץ לפני פתיחת העונה? אז זהו, לא רק שלא, אלא שהעונה קיבלנו ראיקו משודרג, כזה שנועל את השער בצורה מעוררת התפעלות, וכן, יש לו סוד להצלחה.


כמובן שאנחנו מתכוונים לאשתו, אנה ראיקוביץ'. נתחיל בכך שהדוגמנית מגיעה לכל משחק בית לעודד את הגבר שלה, ואפילו בעברית! "יאללה מותק" כתבה לו בחשבון האינסטגרם שלה. השניים כל כך נהנים מהשהות שלהם בארץ, בעיקר מאז שעזבו את ביתם בראשון לציון ועברו להתגורר עם כל הזרים של מכבי במגדלי W התל אביביים. אנה כובשת את תל אביב עם הגזרה המושלמת שלה, בבית, בים, בכל מקום.


לאחרונה גם ביקרו בים המלח, גם שם סובבה אחריה היפייפיה הסרבית ראשים. ואת התמונות המקצועיות שלה, מצלם ניחשתם נכון, השוער התל אביבי. מסתבר שחוץ מלעמוד בין הקורות, ראיקו גם כשרון לא קטן מאחורי המצלמה. האמת שזו לא חוכמה כשיש לך אובייקט כמו אנה, היא לא משאירה לו עבודה קשה מדי ואנחנו לגמרי מבינים את סוד ההצלחה של הסרבי. כשטוב בבית, טוב על המגרש. יאללה מותק.








 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ako obratite paznju na moje stopalo, shvaticete da stojim na vrelim daskama i poziram ‍♀️

A post shared by Ana Rajković (@rajkovic__ana) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pedji je za par dana rodjendan…. Bojim se da ce poklon biti profesionalni aparat i rasveta ‍♀️

A post shared by Ana Rajković (@rajkovic__ana) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Muzicu moj hvala ti za 365 dana bezuslovne ljubavi ! Hvala ti na svakom danu, satu, sekundi !!! Hvala ti na svim prelepim danima , hvala ti i cak na onim kada si gresio jer si mi na kraju svakog pokazao i dokazao koliko me volis!!!!! Ti si jedini covek na svetu koji zasluzuje svaki deo moje duse !!! Ti si moje sve na svetu i ne mogu da zamislim svoj zivot bez tebe ! Moj zivot bez tebe je bio druga dimenzija, hvala ti na svemu sto si me naucio i sto smo postali jedno ! Zelim da me do kraja zivota ovako volis , mazis i pazis… Znam da cemo zajedno uspeti sve sto zamislimo . VOLIM TE NAJVISE NA CELOM SVETU !

A post shared by Ana Rajković (@rajkovic__ana) on

ושום מילה על מתי ילדים. אנה ופרדראג ראיקוביץ'


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Day off

A post shared by Predrag Rajkovic (@rajkovicpredrag) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי