החבר החדש של שיר אלמליח

שיר אלמליח
שיר אלמליח | צילום: רפי דלויה

אחרי הגירושים מאלרואי כהן והפרידה מצלם האופנה ג'וזף קארדו, הכירו את החבר החדש הכי טוב של הדוגמנית - אמיגו!

(גודל טקסט)
אחרי שכבשה את לונדון עם מותג העל האהוב על כדורגלנים במיוחד, ברברי, וחגגה את יום הולדתה ה-29 רק לפני יומיים, שיר אלמליח, הדוגמנית שכולנו מכירים, מציגה לנו את החבר החדש שלה. אחרי נישואים וגירושים מכדורגלן העבר אלרואי כהן וזוגיות עם צלם האופנה האיטלקי ג'וזף קארדו, אלמליח עוברת הלאה לדבר הבא, אבל הפעם חברים, מדובר בזוגיות קצת שונה – לא עם גבר חדש שכבש את ליבה.


היפייפיה הכניסה גברבר חדש לחיה, אך מדובר בכלבלב קטן, מתוק והורס העונה לשם אמיגו! שזה בתרגום חופשי, חבר. שיר נסעה צפונה, לקצרין, על מנת לבלות את יום ההולדת בקרב המשפחה, ביקרה את סבתה שקרובה אליה עד מאד ומככבת אצלה בסטורי בכל ביקור משפחתי. על הדרך, החליטה לשאול את העוקבים שלה האם כדאי לה לאמץ את הכלבלב המתוק. בלי להסס, החליטה הדוגמנית לאמץ את אמיגו ולקחת אותו איתה בחזרה למרכז.


גם עשתה מעשה טוב ונתנה לכלב בית, וגם חבר חדש. בזמן שהיא ממשיכה לככב על שלטי חוצות, בפרסומות ובצילומים סביב הפלאנטה, שיר תוכל להנות אם לא מזוגיות חדשה עם גבר החלומות, מחברות נפלאה עם חברו הטוב ביותר של האדם. אנחנו נותנים ביג לייק על המהלך, וכמובן מאחלים מזל טוב לדוגמנית היפה שכובשת את עולם הכדורגל ובכלל, את כולם…








 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Photo by @sabineliewald ❣

A post shared by Shir Elmaliach (@shirelmaliach) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי