בחור מצחיק: פאולו דיבאלה מסתלבט על החברה

דיבאלה
דיבאלה | Instagram

הכוכב הארגנטינאי של יובנטוס לקח פסק זמן ונסע לטייל עם זוגתו אוריאנה סבטיני באמסטרדם אחרי שלא התראו חודשיים, ומצא זמן להתבדח על חשבונה כשכינה אותה "מכשפה"

(גודל טקסט)
סוף סוף הגיע הרגע לו חיכה חלוצה של יובנטוס, פאולו דיבאלה, כמעט חודשיים – האיחוד שלו ושל אהובתו, אוריאנה סבטיני. אחרי ימים ארוכים בהם השניים תקשרו לא מעט דרך הרשת החברתית, תיוגים והמון פייסטיים, השחקן התאחד עם החצי השני שלו. הזמרת עשתה את הדרך הארוכה מארגנטינה לטורינו, ומשם המשיך זוג האוהבים לאמסטרדם שבהולנד.


דיבאלה את סבטיני קורעים את העיר, אוכלים, שותים, נהנים ואפילו לא מוותרים על אחת האטרקציות היותר מזוהות עם העיר, (ולא מה שעובר לכם בראש, כי בכל זאת מדובר בשחקן פעיל) רכיבה על אופניים. הארגנטינאים נראים מדהים יחד, כבר כמעט שכחנו איך זה עם המרחק האדיר שמפריד ביניהם ביום יום.


החופשה ההולדנית של חלוצה של יובה והיפה שלו, מתרחשת בדיוק בעת חג "ההאלווין" המקומי כך שהעיר מלאה בתחפושות, בובות וקישוטים וזה תירוץ מספיק טוב עבור דיבאלה, כדי להסתלבט על החברה שלו. רק נזכיר כי אחרי השחקן בן ה-25 אוטוטו, עוקבים 23 מיליון אנשים, דבר שלא הפריע לו להשוות את אוריאנה שלו למכשפה… היא מהצד השני של המצלמה, הייתה נראית פחות מרוצה מההשוואה…


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Una hermosa noche

A post shared by Paulo Dybala (@paulodybala) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

When in Amsterdam ✨

A post shared by Oriana Sabatini (@orianasabatini) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#iamsterdam #citybreak ❌❌❌

A post shared by Paulo Dybala (@paulodybala) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי