ממש לא דיווה: תלמדו מלינוי אשרם

לינוי אשרם
לינוי אשרם | AFP

אלופי עולם בדרך כלל רגילים ליחס VIP ולפינוקים, אבל כנראה שלא סתם המתעמלת האומנותית בת ה-19 הפכה לסיבה לגאווה ולא רק מסיבות ספורטיביות. תשאלו את הנוסעים איתה לרומא שגילו עד כמה היא יפה גם מבפנים

(גודל טקסט)
הפרסום, הו הפרסום… נכון לשנת 2018 הטייטל "סלב" מביא איתו כל כך הרבה דברים, שהספורטאים הסלבריטאים היקרים שלנו כבר התרגלו לחיים הטובים. כדורגלנים, כדורסלנים וספורטאים אולימפיים רגילים למתנות, יחס VIP ופינוקים בכל מקום, תהיו בטוחים, אבל אם תשאלו את המתעמלת האומנותית ואלופת העולם בת ה-19, לינוי אשרם, התשובה שלה תהיה קצת שונה.


האלופה הישראלית מראשון לציון, עלתה על טיסת אל על לרומא בדרך לעוד תחרות, אבל היא ממש לא מתבלבלת מהפרסום ונשארת יציבה עם הרגליים על הקרקע. יש לא מעט שיכולים ללמוד מאלופת העולם, שנשארת צנועה למרות הטייטל ולמרות אלפי העוקבים שלה ברשת. במהלך הטיסה, הדיילים והדיילות פרפרו סביבה, אבל היא העדיפה לישון לקראת התחרות.


הצוות של אל על הציע למתעמלת לעבור לשבת ב-3 מושבים פנויים כדי שיהיה לה נוח יותר, אך אשרם סירבה בנימוס ואמרה שהיא מרוצה מהמקום שלה. לאחר הנחיתה ורגע לפני שירדה מהמטוס, אחד הדיילים ביקש ממנה לעשות סלפי והיא כמובן נענתה ברצון ובשמחה. גם גאווה למדינה, וגם אופי של נסיכה אמיתית. אל תשכחו חברים וחברות, זה שאתם מתפרסמים, אומר בהכרח שאתם דמות ציבורית ולכן צריכים להיות מאירי פנים ונחמדים לסובבים, מה שלא כולם עושים. לינוי אשרם היא דוגמא לאחת שלא חיה בסרט. אהבנו!


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Good week

A post shared by Linoy_ashram (@linoy_ashram) on





הדייל שזכה לסלפי עם אלופת העולם (צילום: הדר כהן) 




עוד סיבה לגאווה. לינוי אשרם (צילום: הדר כהן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי