חברה של שחקן בית"ר ירושלים קיבלה קמפיין ענק לחנוכה

שרון אייזנברג
שרון אייזנברג | Instagram

זוגתו של דוד קלטינס, הדוגמנית ההורסת שרון אייזנברג, תככב בקמפיין קולקציית הסופגניות של "רולדין" לצידה של בוגרת האח הגדול, עדן סבן והדוגמן טל פרידמן, ובת ה-21 קיבלה טעם חדש שכדאי לכם מאוד לטעום

(גודל טקסט)
מכירים את הקמפיין של רולדין שיוצא בחנוכה מידיי שנה וגורם לנו להזיל ריר ולדפוק את הראש בקיר?! בדיוק עליו אנחנו מדברים. בשנים האחרונות, השקיעו במותג העל וכל הסופגניות החדשות צולמו עם דוגמנית שהסטיילינג שלה היה בהשראת הממתק המשמין והשמיימי. והנה השנה, עוד לא נתנו לה להתאושש מהשחרור מצה"ל וכבר האזרחית הטרייה שרון אייזנברג, בת הזוג היפיופה של דוד קלטינס, הולכת לכבוש את ליבכם (ואת קיבתכם) בשלטי חוצות ופרסומות בחודש וחצי הקרובים.


הקצינה המשוחררת והדוגמנית ההורסת, תככב בקמפיין קולקציית הסופגניות של "רולדין" לחנוכה 2018, לצידה של הדוגמנית ואושיית הרשת, בוגרת האח הגדול, עדן סבן, והדוגמן טל פרידמן, דור ההמשך של מלכת היופי במיל דורית ילניק, שחתום על קמפיינים מעבר לים בהם דולצ'ה וגבאנה. הבחירה בשרון די ברורה לאור העובדה שהפנים שלה יכולות להתאים בערך לכל מותג שתבחרו, ובת ה-21 קיבלה טעם חדש של סופגנייה שכדאי לכם מאוד לטעום "ויולט צ'יז קייק".


היא בעצמה כבר טעמה ומעידה שמדובר בסופגנייה טעימה בצורה קיצונית. הערב ברולדין מזמינים את הקהל הרחב להגיע לסניף באבן גבירול ולטעום בחינם את הטעמים החדשים בהשקה מיוחדת אליה שרון הייתה צריכה להגיע, אך העדיפה לוותר על נוכחותה לטובת יציע הכבוד בסמי עופר, שם יישחק הערב החצי השני שלה. אוהדת שרופה או לא? בהמשך, שרון מתכננת להשאיר את הבן זוג הבית"רי שלה בארץ לכמה חודשים טובים ולחגוג את חופשת השחרור בארה"ב, למרות שבצבא עדיין לא ממש יכולים בלעדיה וקוראים לה למילואים.





 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הגיע הזמן להכיר מקרוב את הסופגניות החדשות – מוכנים? 1,2,3 – קולקציית חנוכה 2018 – מתחילים! רוצים לקבל סופגניה במתנה? בואו לרולדין אבן גבירול ב-5.11, 18:30-20:30 או עד גמר המלאי – שימו ♥ 40 הראשונים יזכו במארז רביעיית סופגניות!!!

A post shared by Roladin | רולדין (@roladin_il) on



קמפיין ראשון ענק של הקצינה המשוחררת (ענות מזור, רולדין)



ויולט צ'יז קייק זה הטעם החדש שלה! (ענות מזור, רולדין)



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#lastnight • Or&Zohar's wedding • Wearing @boefashion ✨ @muapingallea @hair.by.or.ohana

A post shared by @ sharon31e on

לא מפסידה משחק של החצי השני שלה. שרון ודוד


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

וזו סופה של עוד עונה ⚽️ #mylove

A post shared by @ sharon31e on

יסיימו את הערב עם חיוך בסמי עופר?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי