פעם שלישית מלול: דור מלול אב לבן שלישי

דור מלול עם מאי מלול
דור מלול עם מאי מלול | Instagram

הפועל חיפה חגגה בשבת על מ.ס אשדוד, אבל החגיגה האמיתית בכרמל הייתה כשדור ומאי מלול הפכו להורים בפעם השלישית! איך קוראים לנסיך החדש? לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)
נפתח את השבוע הזה ונאחל המון מזל טוב לשחקנה של הפועל חיפה, ולא בגלל הניצחון בשבת 0:3 על מ.ס. אשדוד אלא לכבוד הולדת בנו השלישי של מגן מחזיקת הגביע, דור מלול. השחקן ואשתו מאי, הפכו להורים בפעם השלישית לפני בדיוק שלושה שבועות ב-12 בנובמבר, בלידה שהתרחשה בתל השומר.


הברית התקיימה ביום שבת, שמונה ימים לאחר הלידה בבית הכנסת והמלולים קבעו בהחלטה משותפת של אמא מאי ואבא דור, לקרוא לבנם השלישי, מורי. המתוק הקטן הוא אח לרנה ולרפאל והגנים? טפו טפו! רנה הבכור כבר טעם מאור הזרקורים כשדיגמן בשנה שעברה למותג בגדי ילדים ובקצב הזה, לא מן הנמנע שגם אחיו הצעירים ילכו בעקבותיו. השאלה מי יילך בעקבות הקפטן של הפועל חיפה שהוא במקרה גם האבא?


מאי בת ה-29 מרגישה טוב כמעט חודש אחרי הלידה וכעת תהנה מחופשת הלידה בפעם השלישית בחייה עד שתשוב לעבודתה במשרד הביטחון. הזוג הצעיר ילידי אותו השנתון, הספיקו יפה מאד מאז שהכירו במהלך השירות הצבאי. דור במקור מראשון לציון ואילו מאי מגבעתיים וכיום מתגוררים עם הגברברים הקטנים שלהם בקריית אונו. מזל טוב למשפחת מלול ואל תשכחו, אם תרצו בת בפעם הבאה, תוכלו לפנות לחברו לקבוצה של הקפטן, ניסו קפילוטו, שיודע את הסוד.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Perfect vacation ‍‍‍

A post shared by Dor Malul (@dormalul16) on

משפחת מלול לפני התוספת החדשה, מורי בן השלושה שבועות


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

❤️❤️❤️

A post shared by Dor Malul (@dormalul16) on

מאוהבים עוד מימי הצבא. דור ומאי מלול


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by NatalieKapiloto (@natalie_kapiloto) on

אם תרצו בת, זה האיש לדבר איתו. משפחת קפילוטו בהרכב מלא

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי