תוציאו יומנים: דן איינבינדר וזוגתו סגרו תאריך לחתונה

דן איינבינדר וארוסתו ליאת
דן איינבינדר וארוסתו ליאת | מאיר אבן חיים

קשר בית"ר ירושלים וזוגתו, לה הציע נישואין באיצטדיון טרנר כשחקן הפועל באר שבע, יתחתנו בסוף חודש מאי, כשכדורגלנים משאר הליגה צפויים להגיע ולפרגן. היכנסו לשאר תאריכי החתונות של שחקני ליגת העל לקיץ הקרוב

(גודל טקסט)
סייב דה דייט, כי הקשר החם של בית"ר ירושלים, דן איינבינדר וארוסתו, ליאת קבלסקי סגרו תאריך לחתונה, ה-28 במאי 2019, רשמו ביומנים. התאריך נקבע שנה לאחר שבאר שבע זכתה בפעם השלישית ברציפות באליפות, אז עוד שיחק איינבינדר באדום, וכרע ברך באיצטדיון סמי עופר אל מול עינייהם של אלפי אוהדים וחבריו לקבוצה וריגש מדינה שלמה עם ההצעה המקורית הזאת.


כמובן שהשניים החליטו להתחתן על תחילתה של הפגרה, כך יוכלו להנות מחופשת ירח דבש ארוכה עד כמה שיתאפשר. הזוג, שמאז כבר הספיק לעזוב את באר שבע ולחזור לבירה (ואפילו לרשום ניצחון נהדר אמש (שני) על מכבי חיפה), החליט לקיים את האירוע המרגש בחייהם באולמי "האחוזה" במודיעין. את השמלה, ליאת עדיין לא בחרה אבל תהיו בטוחים שעם הטעם שלה באופנה, היא תהיה מ-הממת. החתונה הזאת כאמור, תהיה סוג של מפגש פסגה בין החברים הטובים של אינבינדר מקבוצתו הנוכחית, בית"ר ירושלים, וכמובן שגם מהאקסיות, הפועל ב"ש ומכבי תל אביב.


החברים הטובים כבר מתרגשים, ושמות כמו: חנן ממן, איתי שכטר, ליאן קליימן, מאי ורד, בן לירון שהר, כבר שריינו את התאריך ופירגנו לחברים המאורסים. עוד לא הגענו למחזור העשירי, וכבר מחכים לקיץ הקרוב שהולך להיות עמוס בחתונות! שנזכיר לכם? את סוף החורף ואת תחילת עונת החתונות יפתחו בן רייכרט וליז דדון שיתחתנו ב-13 במרץ באולמי ה"אריה".


מיד אחריהם ספיר יולי ואריק ינקו ששריינו כבר מזמן את ה-19 במרץ ויצבעו באדון את אולמי ה"אחוזה" גם הם. טל כחילה ואלמוג לוי יתחתנו עוד לפני החברים מבית"ר ב-23 במאי באולמי "הדוריה". וחודש יוני יביא איתו שתי חתונות ענק: נטע אלחימסטר ורמי גרשון שישברו את הכוס ב-13 ביוני, ויובל אמזלג וחגי גולדנברג יסגרו את חודש יוני ויחליפו נדרים ב-27 לחודש. הולך להיות קיץ סוער.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

@ramigershon5 ❤️❤️❤️ #lastnight

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

My ❤️

A post shared by Tal Kahila 6 (@talkahila6) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

. #LiatAndDanTheWedding

A post shared by Liat Kavalsky (@liatkavalsky) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

This moment.

A post shared by Liat Kavalsky (@liatkavalsky) on


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי