הדיוויד בקהאם של עולם הטניס

דיוויד בקהאם עם רומאו בקהאם
דיוויד בקהאם עם רומאו בקהאם | Instagram

בנו של כדורגלן העבר האנגלי, רומאו בן ה-16, קיבל במתנה מגרש טניס מדשא מלאכותי השווה 30 אלף יורו שנבנה באחוזת המשפחה בבריטניה, ומסתבר שדווקא ויקטוריה היא זאת שנחושה להגשים את החלום לבקהאם הצעיר

(גודל טקסט)
איזה כיף להיות בן של הורים מפורסמים, יפים ובעיקר עשירים? תשאלו את רומאו, בנם בן ה-16 של דיוויד ו-ויקטוריה בקהאם שקיבל במתנה מההורים, מגרש טניס מדשא מלאכותי ששווה 30 אלף יורו ונבנה באחוזת המשפחה בבריטניה ששווה 6 מיליון יורו. חמישה חודשים לקח לבנות את המגרש המפואר הזה, ורומאו הצעיר יוכל להתאמן מתי שרק ירצה.


מסתבר שפוש ספייס בת ה-44, נחושה להפוך את בנה "לדיוויד בקהאם של עולם הטניס" כשהצעיר המוכשר כבר התאמן אצל שמות של השחקנים המפורסמים בעולם. כשאמא ויקטוריה עוזרת לך להגשים ולרדוף אחרי התשוקות שלך, כנראה שבסופו של דבר תהפוך לשחקן טניס מוצלח. הבקהאמים חשבו מה לעשות עם כל החלל הענק והדונמים שבבעלותם, ככה שהרעיון לבנות מגרש טניס יוקרתי בתוך שטחם הפרטי, קרץ להם עד מאוד.


"דיוויד ממש בעניין להפוך את בנו לכוכב, אבל ויקטוריה היא הכוח המניע" סיפר מקור לדיילי און הבריטי. בלונדון, משחק רומאו במועדון הטניס של המלכה, דבר שעולה להוריו רק 12 אלף יורו בחודש. מחיר שווה לכל כיס עבור חוג לילד. שמות כמו אנדי מארי וגרגורי דימיטרוב אימנו את הבקהאם הצעיר, וסביבו הדיבורים על כך שיהפוך לכוכב הטניס הבא של העולם, הולכים וגוברים. ללא ספק הכיס העמוק של אייקון האופנה והכדורגלן העבר יעזור לו להגשים את חלומו היקר.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by ROMEO (@romeobeckham) on


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי