שמה טבעת: סילבי ז'אן הציעה נישואין לבת הזוג

סילבי ז'אן
סילבי ז'אן | צילום: אור גפן

הכדורגלנית הישראלית הכי מפורסמת שיש הציעה לזוגתה בשנים האחרונות נישואין באופן ספונטני לגמרי בבית קפה תל אביב, לצד מספר אושיות בכדורגל הישראלי שהגיעו לפרגן

(גודל טקסט)

תגידו מזל טוב! סילבי ז'אן, שחקנית הכדורגל הישראלית הטובה ביותר בכל הזמנים וכוכבת "גולסטאריות" הציעה נישואין לזוגתה בשנים האחרונות, הנומרולוגית יפעת אורלב. ההצעה התרחשה בספונטניות, בהפתעה מצידה של שחקנית העבר, בקפה "מולי" בצפון תל אביב. יפעת כמובן אמרה לסילבי "כן" ונענתה בחיוב להצעה.

בין הסלבס שהיה ניתן לראות שהגיעו לקפה התל אביבי והיו נוכחים להצעה: גילי מנקין, חיים רביבו, דרור קשטן, רוני מאנה, סי היימן, ירון והדס ליכטנשטיין ונוספים. "התרגשתי והלכתי עם הלב שלי בצורה הכי אותנטית וספונטנית שיכולה להיות" מספרת ז'אן שהציעה לזוגתה להינשא לה בפומבי.

יפעת, החצי השני של ז'אן בשנים האחרונות שגם מנחה לצידה תוכנית רדיו ברדיו "סול" שיתפה בתחושות המרגשות: "הייתי בהלם, חשבתי שהולכים לקפה. אני אוהבת בית, אווירה של שבת ולקנות הכל שלא יהיה חסר, אז אמרתי אין בעיה , קפה של שעה ואז אלך לסופר. לפתע קיבלתי זר פרחים לשולחן והייתי בטוחה שמדובר בטעות. השליח אמר לי תפתחי את הפרחים ואני רואה טבעת מהממת, אמרתי לסילבי- מה זה מגנוליה? היא אומרת לי את יודעת כמה כסף זה עלה?! זה יהלומים!!!" מספרת בהתרגשות.

"היו לי גלי חום וביקשתי שיביאו לי מים. הופתעתי מאד. היה מדהים, אותנטי וזרם. זה היה רגע מקסים" מסכמת המאורסת הטרייה את החוויה. אנחנו חושבים שמדובר בכוח נשי ששם את הספורט הנשי על סדר היום, בצורה הכי רומנטית ואוהבת שיש. לסילבי ויפעת נאחל המון מזל טוב, חיים טובים מלאים בבריאות, אושר ואהבה.


סליבי עם רביבו (אור גפן)


סילבי וארוסתה (אור גפן)



גם קשטן הגיע לפרגן (אור גפן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי