אשתו של איזה שחקן דומה שתי טיפות מים לקים קרדשיאן?

ריטה מאחרז
ריטה מאחרז | Instagram

אי אפשר להתעלם מהדמיון בין ריטה מאחרז, אישתו של כוכב מנצ'סטר סיטי ריאד מאחרז, לאושייה אולי הכי מפורסמת בארה"ב, אך מסתבר שהחיים שלה ושל השחקן שונים לגמרי. וגם: למה היא בכלל סירבה לצאת עם הקשר?

(גודל טקסט)
הדרבי של מנצ'סטר סיפק לנו הצגה של כדורגל בתחילת השבוע כשמנצ'סטר סיטי ניצחה את יונייטד 1:3, כשביציע של קבוצתו של פפ גווארדיולה הבחנו ביופי מוכר. ריטה מאחרז, אשתו של ריאד מאחרז, האלג'יראי בן ה-27 של סיטי שהגיע הקיץ מלסטר תמורת 60 מיליון יורו, דומה שתי טיפות מים לאושייה אולי הכי מפורסמת בארה"ב, קים קרדשיאן.


מהרגע שהזוג הניח את רגלו במנצ'סטר, האוהדים השרופים של סיטי לא יכולים להתעלם מהדימיון של גברת מאחרז לכוכבת הריאליטי הפרובוקטיבית, אך מסתבר שהחיים שלה ושל השחקן שונים לגמרי. השניים מנהלים חיים צנועים עם רגליים על הקרקע למרות שבת ה-24 הצטרפה לאליטה של נשות הכדורגלנים עם בעל שמרוויח 200 אלף יורו בשבוע, האם לשתיים מספרת שהיא ובעלה עדיין עושים את הקניות בסופר, אבל שזה מתחיל להיות בעייתי כי ניגשים אליו אפילו כשהוא עם שקיות בידיים. (על הזמנות באינטרנט שמעתם?)


עוד שיתפה את "הסאן" הבריטי, כי ב-2012 היא סירבה לצאת עם הכוכב של סיטי תחילה, כיוון שחששה כי בדומה להרבה שחקני כדורגל, הוא יבגוד בה. בסופו של דבר הוא כבש את ליבה, ונראה לנו שיצא לה טוב בסוף, לא?


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#رياض_محرز #ريتا_محرز #ritamahrez @riyadmahrez26.7

A post shared by جزائرية شان و همة (@algerie_dz1) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

@ritamahrez by #ContentClouds . . . . #influencer #brandpromotion #advertising #share #story #post #biolink #organic #orgainiccontent #exposure #markering #photography #videography #graphicdesign #followers #millions #music #ritamahrez #riyadmahrez #mahrez #mancity #sport #football #lifestyle #bentayga #bentleytruck

A post shared by Content Clouds (@contentclouds) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

The best couple goal ❤️❤️ @ritamahrez #ritamahrez

A post shared by @ ritaa_____love on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי