אחרי חמש שנות זוגיות: דור מיכה ונואל ברקוביץ' עברו לגור יחד

נואל ברקוביץ'
נואל ברקוביץ' | אביב חופי

קשר מכבי תל אביב וזוגתו החליטו לקחת את הקשר צעד קדימה ועברו להתגורר יחד בדירה בגבעתיים. בינתיים, האחרונה הגיעה לאירוע השקת הניחוח PURE XS מבית פאקו רבן בבר היוקרתי לצד אשתו של ברק יצחקי, ספיר

(גודל טקסט)

כוכבת הילדים, נואל ברקוביץ', זוגתו של דור מיכה והדוגמנית ומובילת דעת הקהל וספיר יודשקין יצחקי (אשתו של ברק), הגיעו אמש (שני) לאירוע השקת הניחוח PURE XS מבית פאקו רבן בבר היוקרתי the chaple. לצידן של שתי נשות המכביסטים, היו עוד לא מעט כאלו שהגיעו להריח את הבושם החדש. שמו כמו: אחווה סיטבון, מיכל אנסקי, עדן פינס, אגם בוחבוט, מעיין אשכנזי, לי לוי, רומי עפרון, יעל שלביה, גל גברעם, דניאל גרינברג אלין כהן ועוד רבות.

כולן נהנו יחדיו מקוקטיילים, אוכל ופופקורן מתוק, שמהווה את אחד המרכיבים העיקריים של הניחוח, ואנחנו כמובן התעניינו בשלומן של נשות הכדורגלנים שכבר מזמן הפכו לשם דבר בזכות עצמן. לאחרונה פגשנו את נואל בפרימיירה של הסדרה "אחותי קפצה כיתה 2" בכיכובה, לשם ליווה אותה הקשר המוכשר. "הוא מגיע איתי לכל פרימיירה וגם לזו הוא בא איתי מיד אחרי אימון, הוא הכי מפרגן" סיפרה השחקנית והוסיפה: "דור גם ממש אוהב את הסדרה ולפעמים אני תופסת אותו על חם רואה אותה בלעדיי".

על העובדה כי רוצים לראות אותה יותר במגרשים אמרה: "התחלתי ללמוד משפטים וממשל לפני שנתיים ומאז הלימודים והעבודה ביחד, זה עומס גדול יותר אז אני מגיעה קצת פחות למשחקים, אבל עוקבת אדוקה וכשאני לא יכולה להגיע אני מחוברת לאפליקציה". החדשה המרעישה ביותר בנוגע לזוג הצעיר היא שסוף סוף עברו להתגורר יחד באופן רשמי: "עברתי השבוע לדירה של דור בגבעתיים, זה מהמם וזה שינוי גדול ומרענן אחרי כמעט חמש שנים שאנחנו ביחד".

בעקבות הזימון של מיכה לנבחרת, השניים נאלצו לבטל טיסה מתוכננת: "היינו אמורים לטוס לאמסטרדם והוא קיבל את הזימון, אבל עוד שבוע אני אפגוש אותו ברומא או אמסטרדם, עוד לא החלטנו לאן". על שאלת השאלות, מתי נראה אותם שוברים את הכוס השיבה נואל: "אני כרגע עדיין בלימודים ויש לי עוד שנתיים, אני לא רואה את עצמי מארגנת חתונה תוך כדי הלימודים, אבל הכל כמובן פתוח". מזכירים רק שהכוכבת כולה בת 23, ככה שיש עוד הרבה זמן!

גם ספיר שיתפה אותנו איך החיים השתנו מאז שברק פרש ממשחק פעיל והפך לחלק מההנהלה של מכבי תל אביב: "מאז שהוא שם אני דווקא הרבה פחות רואה אותו בבית. כשהוא שיחק הייתה את השגרה של האימונים והמשחקים והוא היה הרבה בבית, עם סול זה קשה אבל אני מקבלת הכל באהבה ולגמרי מפרגנת לו". אשת חיל מי ימצא?

על השאלה עד כמה ברק מפרגן לקריירת הדוגמנות וההנחייה שלה השיבה ספיר: "ברק מקבל אותי כמו שאני וכבר בתחילת הקשר אמר לי תהיי מי שאת ואני מי שאני, וככה אנחנו תומכים ומקבלים אחד את השנייה. כל אחד עם העיסוקים שלו והדברים שהוא אוהב. הוא מפרגן ואנחנו תומכים אחד בשנייה והאמון והחופש מאוד חשובים בזוגיות".  ולגבי ילדים נוספים, אח/ות לסול המתוקה בת השנה עידכנה מיסס יודשקין יצחקי את כל המתעניינים: "יקח עוד זמן לעוד ילדים… אני רוצה לחוות את סול ונהנית כל רגע מהדינמיקה ביחד איתה ומכל דבר חדש שקורה איתה".


(אביב חופי)

(אביב חופי)


(אביב חופי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי