כמה פעמים השתכרה בחייה אשתו של אלברו מוראטה?

אליס קמפלו עם אלברו מוראטה
אליס קמפלו עם אלברו מוראטה | Instagram

הדוגמנית אליס קמפלו, ערכה ראיון מיוחד בכתבת youtube ובו חשפה כי היא לא אוהבת מועדוני לילה ולכן אימצה סגנון חיים בריא יותר. בנוסף לכך דיברה על אישיותה, מערכת היחסים עם בעלה ועל הרגע המיוחד בחייה

(גודל טקסט)
הדוגמנית האיטלקייה אליס קמפלו, אשתו של אלברו מוראטה, מתראיינת לראשונה בכתבת youtube מיוחדת על חייה, ומספרת על צדדים באישיות שלה שלא הכרנו, על הדבר שהיא הכי אוהבת בבעלה, ומדוע היא לא יוצאת למסיבות.


כשנשאלה הדוגמנית בת ה-23 על הצד המפתיעה ביותר שלה בראיון האינטרנטי, השיבה כי היא לא אוהבת דברים שאנשים בגילה אוהבים. "אני שונאת מועדוני לילה, אני לא אוהב לשתות, אני חושבת שהשתכרתי רק פעמיים בחיי, ואני גם שונאת עישון. זה דבר מאוד נדיר אצל מישהי בת 23", שיתפה קמפלו שאימצה לעצמה סגנון חיים בריא ביותר: "סימן ההיכר הכי גדול שלי הוא שתיית תה אפרסק, אני שותה את זה מאז שהייתי כמעט בת ארבע", היא מודה, ומבטיחה שהיא כמעט ולא שותה מים.


קמפלו מדברת בראיון גם על אישיותה, ומגדירה את עצמה כאדם ביישן, גאה, משוגע וכן ומסבירה שלעתים קרובות יש לה דיונים אבסורדיים רבים משום שהיא "אדם שמתרגז לעתים קרובות מאוד על שטויות". יש לדוגמנית הבלונדינית גם זמן לספר על חיי היום יום שלה עם החלוץ הספרדי של צ'לסי, דבר שהיא מגדירה ככיף גדול. מהרגע שאנחנו מתעוררים בוקר עד שאנחנו חוזרים למיטה בלילה אנחנו צוחקים, זה הדבר היפה ביותר לדעתי, וזה בלתי צפוי כי אתה לא יודע מה יכול לקרות למחרת כי כל יום הוא משהו אחר וזה משהו אני אוהבת בזוגיות שלנו", מסבירה ומוסיפה שכל בוקר היא אוכל ארוחת בוקר עם שחקן הכדורגל, ובזמן האימונים שלו עם צ'לסי היא יוצאת לטייל עם התאומים שלהם.


האיטלקייה גם נזכרה ברגע שבו שחקנה לשעבר של ריאל מדריד הודה לה על כך שהיא הייתה התמיכה הטובה ביותר שלו ברגעים הקשים בקריירה שלו. "אני חושבת שכששני אנשים מתחתנים זה בגלל שהם מצאו את האהבה שמעולם לא פגשו קודם, זה האדם שאיתו חוויתם את הרגשות הכי גדולים, אני יודעת מה הוא צריך והוא יודע מה אני צריכה".


קמפלו אומרת שאחד הרגעים המיוחדים בחייה היו כאשר מוראטה ביקש את נישואיה משום שלא ציפתה לכך בכלל. היא גם לא שוכחת את היום שבו ילדה את התאומים שלהם, לאונרדו ואלסנדרו, לפני שלושה וחצי חודשים. "אלברו נכנס איתי לחדר הלידה ואני עדיין זוכרת את התחושה. פניו היו קרובים לשלי, הוא דיבר אלי והרגשתי את הדמעות שלו על העור שלי". קמפלו מדגישה בראיון כי הדבר היפה ביותר בלהיות אמא הוא להיות מסוגלת "לראות את שני התינוקות הקטנטנים שלי כל בוקר ולחשוב שהם פרי האהבה שבעלי ואני יצרנו". פייר, התרגשנו.

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

La mia vita in una foto !!! @alvaromorata ❤️

A post shared by Alice Morata (@alicecampello) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Amore.

A post shared by Alice Morata (@alicecampello) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mio marito e padre dei miei figli. Non potrei esserne più orgogliosa ❣️

A post shared by Alice Morata (@alicecampello) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sardegna 2017 ☀️

A post shared by Alice Morata (@alicecampello) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי