על מה ביזבזו כריסטיאנו רונאלדו וזוגתו 31 אלף יורו ברבע שעה?

כריסטיאנו רונאלדו, ג'ורג'ינה רודריגס
כריסטיאנו רונאלדו, ג'ורג'ינה רודריגס | Gettyimages

הפורטוגלי וזוגתו ניצלו את פגרת הנבחרת לחופשה קצרה ואקסלוסיבית בלונדון, במהלכה קנו את היין היקר בעולם במסעדת ZeLa בבירת אנגליה ורכשו בקבוק בלא פחות מ-10,000 יורו

(גודל טקסט)
הפגרה עבור כריסטיאנו רונאלדו וזוגתו ג'ורג'ינה רודריגס היא זמן מצויין לטוס ללונדון ולתכנן לוח זמנים עמוס של פנאי. לאחר שבני הזוג צפו במשחקו של נובאק ג'וקוביץ' בגמר ה- ATP בבירה האנגלית, הדוגמנית הספרדייה חשפה עוד אחת מהתוכניות של הטיול שלהם: לצפות במופע בלט במרכז מרהיב כמו האופרה המלכותית בלונדון, ככה זה שחברה שלך היא בלרינה לשעבר.


"איזה מחזה מופלא זה להנות יחד מהרקדנים של "לה באדרה", זה היה ערב נפלא, ממש חלום שהתגשם עבורי. תודה לך אהבה שלי," כתבה רודריגז בחשבון האינסטגרם שלה, בו שיתפה תמונה של עצמה בבית האופרה המלכותי בשמלת מיני שחורה. הספרדייה של CR7 חובבת בלט עוד מימי ילדותה, הייתה נרגשת מההפתעה שאירגן לה בן הזוג בנסיעתם ללונדון, ובעיקר ממספר ימי מנוחה שבהם הם נהנו ממותרות שנמצאים בהישג ידם של מעטים. כמו מה למשל? כמו להזמין את היין הכי יקר בתפריט של מסעדה יוקרתית.


הפורטוגלי והחצי השני שלו שנסעו ללונדון בליווי כריסטיאנו ג'וניור בן ה-8, שהו בלונדון במלון בולגרי, הממוקם במחוז נייטסברידג ', כאשר לילה במלון המפואר עולה יותר מ -10,000 יורו ללילה.


כפי שדווח על ידי העיתון הבריטי The Sun, בני הזוג רצו לאכול באזור במסעדה האקסקלוסיבית ZeLa. המתמחה במאכלי ים, אם כי זאת לא הייתה הסיבה העיקרית לביקור שלהם. למרות שבני הזוג שהו שם רק כ- 15 דקות, הם הספיקו לבזבז יותר מ 31,000 € על יינות!


כריסטיאנו וג'ורג'ינה רצו לנסות את ה"ריצ'ב גרנד קרו ", שנחשב היין היקר ביותר בעולם, ועבורו שילמו כ -21 אלף יורו. לאחר מכן הם ביקשו בקבוק נוסף של פומרול פטרוס מ 82, יין עולה על 10,000 € לבקבוק. הגיוני סך הכל.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Qué bien sienta un abrazo caliente cuando tienes frío❣️ #TeAmo @cristiano

A post shared by Georgina Rodríguez (@georginagio) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Qué espectáculo poder disfrutar de la Bayadère de la mano de Marianela mi compatriota argentina y todos los bailarines. Me han hecho disfrutar de una velada maravillosa. Los sueños se hacen realidad… Gracias mi amor. ❤️ @cristiano #labayadere #royaloperahouse #london

A post shared by Georgina Rodríguez (@georginagio) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

About last night! Amazing dinner at @zelalondon! ❤️✨

A post shared by Georgina Rodríguez (@georginagio) on


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי