לא להוריד את הנשק מהידיים: הכירו את שירן עבדה

שירן עבדה
שירן עבדה | Instagram

הדוגמנית בת ה-26 היא אחת הבחורות היפות שמגיעה אלינו מעולם הנשק. מדריכת הקליעה סיפרה על עתידה, הנשק האוהב עליה ועל החלום הגדול. וגם: איך מגיב בן זוגה על העבודה הלא שגרתית? לירון שרון בפרטים המלאים

(גודל טקסט)
השנה האחרונה הביאה אלינו שני ענפי ספורט חדשים שלא קיבלו מספיק חשיפה: טיפוס וירי בנשק חם. בעוד הנינג'ה הישראלי הראשון שייך לטופ מהמטפסים שיש לנו בארץ, אנחנו שמנו עין על אחת הבחורות היותר יפות שמגיעה אלינו מעולם הנשק, שירן עבדה. לתמונות של התל אביבית עם נשק בידה לא תוכלו להישאר אדישים, אז איך היא הגיעה לתחום, מה החלום שלה ועל איזה נשק היא הכי אוהבת לירות, הכל בראיון איתה.


מדריכת הקליעה בת ה-26 מתגוררת כיום בתל אביב, אך במקור מגיעה אלינו מגני תקווה. היא סטודנטית לקרימינולוגיה משאבי אנוש ופסיכולוגיה שנה שלישית במכללת אריאל, ולעבוד בשירותי הביטחון זאת השאיפה והחלום שלה ומסתבר שזה ממש לא דבר פשוט. "הייתי משקית קליעה בצבא בחיל הרגלים, פנו אליי אחרי השירות דרך חברה ששירתה איתי. זה התחיל בלהצטלם ולדגמן ואני יודעת להתעסק בנשק טוב אז זרמתי. מאז אני חלק מקבוצת: 'Zahal Girls' שמשווקת את המוצרים הנלווים לנשק, נניח מחסנית ומוצרי יופי לנשק, או נרתיקים לאקדח למי שיש לו רישיון".


חוץ מלדגמן נשקים היא גם מדגמנת להפקות איפור שיער וכלות ואפילו מברמנת במועדון הג'ימי הו ברוטשילד. "הדברים בארץ לא כמו בחו"ל. אי אפשר להסתובב עם נשק בחופשיות, חייבים להיות שייכים לאיזשהו ארגון. אני והבנות שלי מתאמנות במטווחים מסודרים פה בארץ ובעיקר טסות לח"ול לירות להצטלם ועושות סרטוני הדרכה. טסות גם לתערוכות בגרמניה, וגם בווגאס לשם אני טסה בינואר".


איזה נשק הוא הפייבוריט שלך? "הכלי החדש שיצא עכשיו kpos, כלי שמתלבש על אקדח. הוא חדש ומרענן אז אני מתלהבת מזה כרגע. לי היה בצבא מיקרו תבור איתו יצאתי הביתה הוא היה הבייבי שלי שמרתי עליו כמו על ילד".


היפייפיה הבלונדינית שמתמחה בנשקים יש חבר כבר שנתיים, גם הוא בחיי הלילה, הבעלים של שני ברים תל אביביים ושירן מספרת שהוא מאד בעד העיסוק שלה: "חבר שלי מאד דוחף אותי לזה. הוא מפרגן לי מאוד. בעיני זה סקסי לדגמן עם נשק, זה לא כמו לראות מישהי שמדגמנת בגדי ים זה יותר מלהיב. זה לא דבר טריוויאלי זה לא כמו גבר שמחזיק נשק זה הרבה יותר מגניב".


איפה את רואה את עצמך שנה קדימה בחיים? "אני רוצה להישאר בתחום הנשק, להתפתח כי כיף לי. אני נהנית טסה לחו"ל ומכירה אנשים מכל העולם. לא יודעת אם אעבוד בזה או במשהו אחר אבל אשמח להישאר בתחום הזה, לא להוריד את הנשק מהידיים, אם זה בתפקיד של מה שאני עושה עכשיו ואולי גם אשרת את המדינה".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

‍♀️

A post shared by Guy Goren (@guy_goren11) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mood…

A post shared by Shiran Abada (@abadashiran) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Stay classy, Sassy, And a little bad Assy. Having fun shooting with iwi @zahalorg @iwi.il

A post shared by Shiran Abada (@abadashiran) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הלווווו ארטיק

A post shared by Shiran Abada (@abadashiran) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

The beautiful @abadashiran by @shuki3000 #kpos #fabdefense

A post shared by Zahal Girls (@zahalgirls) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי