בקרוב: אשתו של מרסלו תככב בסרט שצולם באמזונס

מרסלו
מרסלו | Instagram

רעייתו של מגנה הברזילאי של ריאל מדריד שיתפה בימים האחרונים מחשבון האינסטגרם שלה תמונות מהג'ונגל הפרעי בו תיקח חלק בצילום סרט אימה שיקרא "אורובו"

(גודל טקסט)
מסתבר שלא רק מרסלו הוא הכוכב בביתו, אלא גם אשתו היפייפה, קלאריס אלבס, ששיתפה בימים האחרונים מחשבון האינסטגרם שלה תמונות מהאמזונס, שם צילמה את הסרט החדש בכיכובה, "אורובו", שייצא לאקרנים ממש בקרוב. אשתו של שחקנה של ריאל מדריד ונבחרת ברזיל מתרגשת מאד מהפרוייקט החדש בחייה, אף על פי שחלומה מאז שהייתה קטנה היה להיות שחקנית, רק לפני כשנה היא חזרה לקריירה שלה. בחמש השנים האחרונות, הייתה עסוקה בלגדל את שני בניהם, אנזו וליאם המתוקים.


בסרט החדש תככב לצד שחקנים גדולים בסרט הספרדי שהצטלם בברזיל. נכון לשלב זה, מעט מאוד ידוע על העלילה של הסרט. "אורובו הוא סרט אימה המתרחש על גבי ספינת מפרשים ששטה דרך האמזונס, כאשר אשתו של מרסלו תגלם את הצלע הנשית שבחבורה, אווה. שמו של הסרט שייך לשמו האמיתי של ציפור הדומה לנשר, אך באורך של כ -60 ס"מ, עם נוצות שחורות וראש וצוואר אדמדם. היא חי בדרום אמריקה, מרכז אמריקה ודרום ארצות הברית. ציפור זו היא חלק מכרזת הסרט שהתפרסמה אמש.


באופן טבעי, התמונות שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה מהאמזונס, שם צילמה מאז אמצע אוקטובר, עוררו תגובות בקרב מעריציה וחבריה גם בקרב אלה שהיו ועדיין נשות הכדורגלנים של ריאל מדריד, כמו שרה סאלאמו, אדריאנה פוזוקו וארוסתו הטרייה של כריסטיאנו רונאלדו, ג'ורג'ינה רודריגס, שנתנה לייק על התמונה וכתבה לה גם "מדהימה". הבעל האוהב, כתב לה: "אשת החלומות שלי". אז לא רק שאקירה וקורל סימנוביץ' הן נשות כדורגלנים בעלות קריירה בינלאומית, עכשיו מצטרפת לחגיגה גם אשתו של מרסלו, תזכרו את השם, קלאריס.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Parabéns príncipe moreno #NossaManhãDeM&M #MyHappyLiamIs3

A post shared by Actress (@claricealves) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

✨ #inthewild

A post shared by Actress (@claricealves) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

❤️ #MeuEnzoFaz9

A post shared by Actress (@claricealves) on


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי