דווייט הווארד חשוד בתקיפה של טראנסג'נדרית

הווארד
הווארד | צילום: AFP

מאסין אליז'ה התלוננה בטוויטר על הסנטר של וושינגטון, שלטענתה היה בן זוגה, באיומים על חייה ובהטרדה מינית: ""פחדתי לדבר עד עכשיו אבל היום חוויתי איומים על חיי"

(גודל טקסט)
הלם בעולם הכדורסל. הסנטר של וושינגטון וויזארדס, דווייט הווארד, שבר הבוקר (ראשון) את האינטרנט מכל הסיבות הכי גרועות שיכולות להיות, כאשר אישה שבעברה הייתה גבר נחשפה וטענה שהיא בת זוגו לשעבר. ואם זה לא מספיק נורא, האקסית לכאורה שלו העונה לשם מאסין אליז'ה, גם מאשימה אותו באיומים על חייה ובהטרדה מינית.


הווארד נעדר כבר תקופה בעקבות פציעה בשרירי העכוז, ואי אפשר לדעת איך ישפיע עליו העניין הזה אישית ונפשית. לרוע מזלם של הוויזארדס הייתה זאת שנה קשה עבור האיש הגדול שלהם שחווה פציעות מוזרות וכעת הסקנדל החדש אליו שמו נקשר, הולך להישאר בכותרות לא מעט זמן, שהאינטרנט מוצף כבר שעות רבות בפוסטים המתארים את "חובב הטרנסג'נדרים".


האקסית מאשימה את הכוכב הגדול בפרסום בטוויטר: "פחדתי לדבר עד עכשיו אבל היום חוויתי איומים על חיי, אחרי שגם הוטרדתי מינית על ידי מישהו שמאד כיבדתי. בן הזוג שלי לשעבר, שחקן ה- NBA דווייט הווארד", סיפרה האקסית הטרנסג'נדרית ומאשימה את השחקן בהאשמות חמורות. הווארד עד לפרסום זה, נחשב לאדם כיפי ואהוב על ידי סובביו, הוא אינו נשוי אך יש לו שני ילדים ממערכות יחסים שקיים.


השחקן וסוכנו טרם הגיבו להאשמות, אך מעריצים כבר מגיבים ברשתות החברתיות ועוקצים את הסנטר על פרשיית הטרנסג'נדרית שכזכור מושבת בעקבות פציעה בישבן. "דווייט הווארד ייעדר עוד לא מעט זמן בגלל תחת תפוס".


I was afraid to speak but today my life was threatened after I was sexually harassed, threatened and manipulated, by someone I respected, my ex boyfriend NBA player Dwight Howard, and his camp also ""catfished"" by his disrespectful ass PASTOR pic.twitter.com/n1I1fwDcUw

— Masin Elijè (@MasinElije) November 25, 2018

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

FOE. #blessed

A post shared by Dwight Howard (@dwighthoward) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי