ממפיס דפאיי חוגג 5 מיליון עוקבים בקליפ ראפ וסיגר

ממפיס דפאיי
ממפיס דפאיי | אינסטגרם

מאז ששיחרר את הסרטון נוספו להולנדי כמעט 200 אלף עוקבים. חבריו לנבחרת הולנד כתבו לו: "חושב הוא 50 סנט" ו"מכין את עצמך לקריירה הבאה?"

(גודל טקסט)
ממפיס דפאי, הקיצוני של ליון הצרפתית ולשעבר של מנצ'סטר יונייטד, פרסם באינסטגרם טעימה בת דקה מקליפ ראפ שבו הוא נראה מעשן סיגר כשמאחוריו מגדל האייפל בווידיאו. ההולנדי בן ה-24 חוגג חמישה מיליון עוקבים והחליט לחגוג את המאורע בדרך יצירתית. "5 מיליון אני מדבר על עוקבים, תתקשרו לסוכן שלי תגידו לו להכפיל את העסקה…", שר השחקן בסגנון ראפ. 


וזה נמשך: "כל משחק הוא גמר, אני עיוור לשונאים שלי, זה לא מעניין אותי. במגרש הכדורגל אתה כמו גן חיות ואני מכיר רק אריות", שר דפאי בדרמטיות תוך כדי שהוא מצית סיגר ומעשן אותו. התגובות שהגיעו בעקבות הסרטון הלא שגרתי הזה ברובן מתייחסות לעובדה כי השחקן הפעיל מעשן ומשמש דוגמא רעה למיליוני האוהדים והמעריצים הצעירים שלו, שמקבלים לגיטימציה לעישון בעקבות הצפייה בסרטון.


ההולנדי גם משווה את עצמו בשיר הקצר ל"מלך צעיר שחי חיים פזרניים" וטוען כי להיות חלק מקבוצתו ליון זו "חוויה פראית והם מצפים ממני לתעלולי כובע". מאז ששיחרר את הסרטון נוספו להולנדי כמעט 200 אלף עוקבים. חבריו לנבחרת הולנד כבר כתבו לו: "חושב הוא 50 סנט" ו"מכין את עצמך לקריירה הבאה?"
/>

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cooking up… Dinner to be served at 5pm GMT! ‍

A post shared by Memphis Depay (@memphisdepay) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 MILLION FOLLOWERS!

A post shared by Memphis Depay (@memphisdepay) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי