עוד אחד לאוסף: הקעקוע החדש של בוזגלו

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | אינסטגרם

כדורגלן בית"ר ירושלים קישט את גופו בעוד ציור, הפעם של ביתו מיילי בת ה-6, אחותו התאומה של ריי. בינתיים, מאור ואשתו מירן עסוקים בצילומי העונה הבאה של "הבוזגלוס"

(גודל טקסט)
אחרי מספר קעקועים שבלתי ניתן לאמוד במדויק, ורגע לפני שהליגה חוזרת מהפגרה הארוכה, הקשר ההתקפי של בית"ר ירושלים מאור בוזגלו מתחדש בעוד אחד לאוסף. בפעם האחרונה שמאור פגש את המיטה והמחט של אביהו בן גידה, המקעקע שלו ושל שלל כדורגלני הליגה, היה כאשר הוסיף קעקוע קטן ועדין על פניו רגע לפני החזרה למגרשים במדיה של הקבוצה מהבירה.


אמש (שני) החליט כוכב הכדורגל ללכת בגדול, וקעקע על זרועו הפנימית את דיוקנה של בתו מיילי בת ה-6 וחצי. עוד כששיחק במדיה של האלופה קעקע מאור את דיוקנו של התאום של מיילי, ריי, כשהוא לובש את חולצת המשחק של אבא על רקע מגרש כדורגל וכעת הגיע זמנה של הנסיכה הקטנה לקבל מזכרת לכל החיים מאבא וכמובן שהיא מאד התרגשה מהמחווה.


נכון, לשחקן יש עוד זוג תאומים, לאיו ושיין המתוקים בני השנה ו-3, אבל אל דאגה, יש עוד הרבה מקום להוסיף יצירות חדשות ולא חסרים לבוזגלו רעיונות יצירתיים. ומה בנוגע לחצי השני של מאור? אשתו מירן מפרגנת לבעלה המקועקע אך טוענת שלא תמצאו אותה מבקרת בסטודיו בעצמה, היא פחות בעניין. השניים כזכור מצטלמים בימים אלו לעונה השלישית של הדוקו ריאליטי המשפחתית "הבוזגלוס" ומכינים לכם לא מעט הפתעות. חוץ מזה, בשקט בשקט, מאור מתקרב לשבירת שיא עבור שחקן כדורגל ישראלי כשהוא אוטוטו מגיע ל-200 אלף עוקבים באינסטוש, וגם מירן הוונדרוומן של הליגה בעצמה מגיעה עוד רגע ל-100 אלף עוקבים. טירוף הבוזגלוס בעיצומו.




 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

חג סוכות שמח

A post shared by MAOR BUZAGLO (@buzaglomaor_11_official) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

עברתי הרבה בחיים ובקריירה כשחקן, אבל השנה האחרונה הייתה המיוחדת מכולן ומלאה בתהפוכות. על הרגעים המרגשים במגרש וגם הימים הקשים יותר על המיטה בבית חולים. אז רגע לפני החזרה לדשא, אני ומירן בראיון זוגי ומיוחד למוסף 7 לילות של ידיעות. לינק לכתבה בסטורי שלי @yedioth @miranbuzaglo צילום – @baharlia

A post shared by MAOR BUZAGLO (@buzaglomaor_11_official) on



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי