בקליפ של איזה זמר מככבת הצמודה של דור מיכה?

נואל ברקוביץ'
נואל ברקוביץ' | אביב חופי

הקריירה של נואל ברקוביץ לא עוצרת, כשהפעם היא משחקת את אהובתו של הזמר לי בירן בשיר החדש שלו "רואה את העתיד". וגם: תתפלאו לשמוע מי הטאלנט האמיתי בבית של הזוג

(גודל טקסט)
כן כן, שוב הם בכותרות שלנו, הזוג הכי מגניב של מכבי תל אביב, דור מיכה ונואל ברקוביץ'. הפעם מי שתופסת את תשומת ליבנו היא כוכבת הילדים העסוקה. לא מספיק לנואל להופיע על המסך בעונה החדשה של הסדרה "אחותי קפצה כיתה", להצטלם לקולקציה החדשה של "סטודיו פאשה" ואפילו גם לשלב לימודי תואר ראשון במשפטים וממשל, כעת היא גם מופיעה בקליפ חדש של הזמר והשחקן לי בירן.

אמש שחרר לעולם בירן את הסינגל החדש שלו "רואה את העתיד" שם השחקנית בת ה-23 משחקת את מושא אהבתו. האמת שלא מפתיעה אותנו הבחירה בחצי השני של מיכה להופיע בקליפ החמוד שמציג סיטואציה בה הזמר מנסה לכבוש את ליבה של נואל ומצהיר "אני רואה את העתיד שלי איתך". כידוע, הוא נמצא חזק בזוגיות עם כוכבת ילדים אחרת, אליאנה תדהר. ברקוביץ' מבחינתה, רואה כמובן את העתיד שלה עם שחקן הכדורגל של מכבי, הישארו רגועים. 

כזכור, השניים צמודים כבר למעלה מחמש שנים וכפי שכבר סיפרנו לכם, בתחילת החודש עברו להתגורר יחד בדירתו של הקשר בגבעתיים. הזוג עובד בחריצות כל אחד בתחומו, אך אם תשאלו אותם, הם יגידו שיש בכלל כוכב אחר בבית משפחת מיכה, קוראים לו שוגי. הכלבלב המתוק של המשפחה דיגמן אתמול את החיים הטובים על הספה עם כריות שקיבל במתנה בדמותו, וללא ספק נראה כי הוא ניחן בכישרון מיוחד. לגבי הקליפ החדש בכיכובה של נואל, היא מספרת שכבר התמכרה לשיר. מה אתם חושבים? 



נואל ברקוביץ' במהלך הקליפ (gettyimges)


נואל ברקוביץ' במהלך הקליפ (gettyimges)



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

For @studiopasha_fashion @oryan.l.s @hair.by.or.ohana

A post shared by Nuel Berkovich (@nuelberkovich) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מזל טוב אהובים שלנו!!! @benhanuka @mital_p

A post shared by Nuel Berkovich (@nuelberkovich) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי