לוק השבוע: ערן זהבי והריבועים vs לירוי צעירי והגלח

ערן זהבי ולירוי צעירי
ערן זהבי ולירוי צעירי | אינסטגרם

אז ממש לפני שהכדורגל שלנו חוזר ובגדול, הנה לכם שני שחקנים שניצלו את הפגרה היטב. בעוד כוכב גוואנגז'ו הצטלם לקמפיין החדש של מאניה ג'ינס, קשרה של בית"ר ירושלים התחדש בתספורת. מי ינצח?

(גודל טקסט)

בשבת הליגה שלנו חוזרת אחרי שבועיים של געגועים, ורגע לפני שזה קורה הנה דוגמא לשני כדורגלנים שעשו לנו את השבוע עם הלוק שלהם. הראשון הוא הליגיונר מסין, ערן זהבי. בכל פעם שמכונת השערים של גוואנגז'ו ר.פ מגיע לישראל, משהו מעניין קורה. זהבי, שחתום אצל חברת האופנה Mania Jeans על חוזה לשנה הקרובה, ניצל את השהות בארץ לצילומי קולקציית סתיו-חורף של המותג, וחשף ריבועים בבטן שגם החברים הכי טובים שלו לא הצליחו להישאר אדישים. 

בעוד ברוב התגובות התמוגגו מהלוק של השחקן לצד עשרות אוהדים שקראו לו להחזיר את הריבועים למכבי ת"א, השוער ברק לוי, חברו משכבר הימים החליט להתייחס לפוזה של הסקורר בתמונה וכתב לו: "רואים שגדלת על היי פייב". נכון או לא, זהבי ללא ספק יכול לחייך ולסמן עוד וי גדול, הפעם על הטייטל "דוגמן" ברזומה שלו. חוץ מזה, הוא מנצל כל דקה פנויה לזמן איכות משפחתי בזמן שכל הזהביים שוהים בארץ. אתמול לקח את שי והילדים לפארק המעיינות, שם הציג לוק מעניין נוסף כאשר לקח חלק במפגש פסגה עם… תוכי. 

 
 

בחזרה לליגת העל. שחקנה של בית"ר ירושלים והרווק הכי מבוקש לשנת 2018, לירוי צעירי, השאיר אותנו פעורי פה כאשר נפרד מהבלורית המפורסמת והחליט לגלח את הראש. הסיבה ללוק החדש והמרענן של הקשר, היא רצון לשינוי. "גיוס קל", "דומה לכחילה", "לוק שיתוק" ו"רעידת אדמה במושב מגשימים" אלו רק חלק ממאות התגובות שקיבל צעירי בעקבות התספורת שללא ספק גורמת לו להראות צעיר יותר, ולא פחות חתיך ממה שהוא. נאחל לו שהלוק החדש יביא לו את המזל על כר הדשא וגם מחוצה לו. 



 ערן זהבי והמשפחה (אינסטגרם)



ערן זהבי והמשפחה (אינסטגרם)
 
 

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

New look ‍♂️❌

A post shared by Liroi Tzairi. לירוי צעירי 55 (@liroitzairi8) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי