הרכש החדש של אלופת המדינה: אופק להב

דור אלו
דור אלו | Instagram

היפיפייה בת ה-22, שצמודה כבר שלושה חודשים לדור אלו, מחכה כבר לראות אותו "טורף את המגרש" ובינתיים תוכלו לראות אותה בשלוותה. לירון שרון תפסה אותה לאחת על אחת

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)
מגנה הימני של הפועל באר שבע, דור אלו, ישוב בקרוב לכר הדשא באדום, אחרי שנפצע בקיץ האחרון ונותח בברכו. בזמן ההחלמה מהפציעה ותקופת השיקום, קרה לאלו דבר מאד משמח בחיים. אחרי שנים של רווקות, בדיוק בנקודה שחיפש מישהי שתמלא לו את החסר ושתהיה לצידו, הכיר את אופק להב. נכון, יש לה שם של טייסת, אך הצעירה היפייפיה שגדלה בבית מרוקאי חם ברעננה, היא ברמנית במועדון "שלוותה" התל אביבי, שפגשה את שחקנה של האלופה בחופשת הקיץ, שם כבר הרגישו את החשמל באוויר.


"אחרי הצבא נסעתי לחופשה במקסיקו עם חברה ועשיתי חיים משוגעים. שם פגשתי את דור לראשונה, וכבר היה ניצוץ. היינו על אותה הטיסה מהארץ למקסיקו ולא הכרנו, אפילו לא הסתכלנו אחד על השנייה בטיסה. במקסיקו נפגשנו באיזשהו מועדון, היו מבטים של מי את מי אתה והמשכנו הלאה לא היה שם כלום. חזרנו לארץ ואחרי חודש רק התחלנו לדבר. הוא ישב אצלי על הבר בשלוותה עם חברים והחלטתי לשלוח לו הודעה. הגבתי לו על סטורי ומשם הדברים התפתחו לדייטים משוגעים" מספרת בת ה-22.


הכי גירל פאואר מצידך לשלוח לו הודעה. זה אומר שאת התחלת איתו בעצם?
"דור אומר שהוא התחיל לדבר איתי לראשונה במקסיקו ולא הייתי מחוברת כל כך, לא נתתי לו יותר מידיי יחס ואז כשראיתי אותו מבלה במועדון אני שלחתי לו הודעה אז בתכלס זה בזכותי. ידעתי מי הוא, אבל כשנכנסתי לאינסטגרם הבנתי בדיוק במי מדובר. כשהתחלנו לצאת, לא היה עניין סביב הכדורגל, פשוט הוקסמנו אחד מהשנייה והיום אנחנו כבר 3 חודשים במערכת יחסים".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שתינו תנוף.

A post shared by Dor Elo (@dorelo1) on




חששת לצאת עם שחקן כדורגל בהתחלה?
"לא. בפגישה הראשונה שלנו הרגשתי שאני מדברת עם מישהו בגובה העיניים הוא נתן לי להרגיש הכי רגיל בעולם אז לא הרגשתי את הטייטל הזה של 'שחקן כדורגל'. תמיד יש חשש בלי קשר למקצוע, אבל אני סומכת עליו במאה אחוז. כל אחד בוחר לעשות מעשה בלי קשר למה הוא עושה בחיים ואם מספיק טוב לו ואני מספיק חשובה לו זה לא יקרה למרות שהוא שובה לבבות".


יצא לך להגיע למשחקים עם דור?
"לא האמת שעוד לא. כי זה פחות כרגע רלוונטי כשהוא יהיה במגרש אני אתייצב בכל משחק ואריע לו. אני מאוד מעורבת בחיי הכדורגל שלו, אם זה טיפולים, לדחוף ברגעים שקשים ולעבור יחד את התקופה הזאת שאוטוטו נגמרת. אני אוהבת לצפות איתו במשחקים בבית ולחוות איתו את התחושות. אני דוחפת אותו להצלחה הזאת ורוצה כבר לראות אותו טורף את המגרש".


את חובבת ספורט עוד מלפני?
"כן. הייתי חשופה לכדורגל מהמשפחה מאבא ומבני זוג קודמים שאהבו לראות כדורגל. אני אוהבת את המשחק הזה ומהרגע שהכרתי את דור אני ממש מתעניינת ואני שואלת אותו: 'למה הוא לא פתח? למה זה על הספסל?' והוא משתף אותי בהכל ככה שאני מרגישה חלק מזה. זה כיף לדעת שאחרי תקופה קצרה בן הזוג שלך פתוח איתי. הייתי בארבע מערכות יחסים רציניות לפניו, ואני מרגישה שהדיבור שיש לי עם דור זה משהו שלא היה לי. טסנו עכשיו לחו"ל והיה פשוט מושלם. מושלם זאת מילה לא מספקת לתאר את מה שחווינו שם".


עוברים לגור יחד?
"אני עדיין לא עוברת לבאר שבע, אבל נמצאת שם הרבה, אני יודעת לחלק את הזמן שלי בין תל אביב לדרום. אני נמצאת שם הרבה זה לא פשוט בכלל הנסיעות אבל עושים המון מאמצים להיות יחד. זה עדיין קצת מוקדם לעבור לגור יחד. כשאני נוסעת לשם, אני מתנתקת וזה כיף ממש, הבית שלו כיפי עזרתי לו לעשות שם אווירה נעימה וצריך להגיד שיש אנשים מאד חמים בבאר שבע. בכל פעם שאנחנו יוצאים, אנשים מחבקים ומחמיאים וכל הזמן שואלים מתי הוא חוזר".


למעשה עדיין לא ראית את דור בפעולה, מה את יודעת עליו כשחקן?
"שעשה פריצת דרך ממכבי פתח תקווה להפועל באר שבע. הוא סיפר לי את כל הסיפור שלו שהחליט ללכת לאלופה ושזה הדבר הכי נכון עבורו. הוא עבר הרבה בתקופה של הפציעה עכשיו, והוא משקיע המון אני שומעת כל פעם עוד רבדים מעניינים על הבנאדם שהכרתי. הוא בחור חזק שאין דברים כאלה. הוא בדיוק הגבר שחיפשתי אחרי תקופה יחסית ארוכה".


מי החברים הכי טובים שלו מהקבוצה?
"כולם בקשר טוב ממש. השמות שאני שומעת הכי הרבה הם ניב זריהן, חנן ממן, מיכאל אוחנה, מאור מליקסון ובן שהר. הם חבורה כזאת, מדברים, צוחקים ומעבירים חוויות. יש לו גם את החברים שלו בבניין שגרים איתו, ככה שתמיד יש חברים סביבו".


מה הדבר שאת ודור הכי אוהבים לעשות יחד?
"פשוט להיות ביחד לא משנה איפה תשימי אותנו. איפה, עם מי, בוקר, לילה, אנחנו נהנים מקסימום בכל סיטואציה. בעיקר אנחנו אוהבים לאכול. יוצאים למסעדות טובות מבשלים ארוחות של החיים בבית. אני מפנקת אותו, הוא אותי, ממש כיף".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by Ofek Lahav (@ofeklahav) on



מה את הכי אוהבת בו והוא בך?
"את זה שהוא מצליח להכיל אותי כי זה לא פשוט. מה הוא הכי אוהב בי? את הכנות שלי".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Happiness

A post shared by Ofek Lahav (@ofeklahav) on



מה אנחנו צריכים לדעת על דור מעבר לעובדה שהוא שחקן כדורגל?
"אין בחור מצחיק כזה. הוא קורע אותי ברמה של דמעות. שמחת החיים שלו מקרינה החוצה, הוא מלא חוש הומור ואנחנו צוחקים מאותם הדברים. הוא יכול לחזור הביתה ולהתחיל לרקוד לי. אבל מה שאתם לא יודעים, זה שהוא גם מאד רגיש בנוסף להכל עם כמה שהוא חזק".


מה את מאחלת לו לקראת החזרה למגרשים?
"שיעלה למגרש וישרוף אותו. שתהיה לו תקופה של הצלחות ועליות כי זאת הייתה תקופה של ירידה לצורך עלייה לפסגה אחרי הניתוח וכל מה שעבר עליו. עכשיו זה הזמן להתפוצץ ושייכנס ברגל ימין. מפה השמיים הם הגבול וכמובן שהבריאות זה הדבר הכי חשוב".


ולסיום, מה החלום הכי גדול שלך?
"להקים בית בריא טוב וחם עם בן זוג לצידי שיידע לתמוך בי. בא לי להיות אשת איש מצליחה".



 

 

 

 

A post shared by Dor Elo (@dorelo1) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי