הכי קרוב שתוכלו להגיע לשחקנים הגדולים בעולם

ניימאר עם דיוויד בקהאם
ניימאר עם דיוויד בקהאם | Instagram

תכירו את OTRO, האפליקציה חדשה שנותנת לאוהדים גישה לחיים של השחקנים האהובים עליהם מחוץ למגרש. בקהאם, מסי, ניימאר ופוגבה הם רק חלק מהשמות שלקחו חלק בשיתוף הפעולה הענק

(גודל טקסט)
מישהו גאון שם מעבר לים לקח את הקונספט של המדור שלנו, שעוסק בחיים של הכדורגלנים מחוץ לכר הדשא ועשה מזה אפליקציה. כדורגלני עבר והווה, מהשמות הגדולים בעולם התקבצו יחד כדי להשיק אפליקציה חדשה הנקראת OTRO, הנותנת לאוהדים גישה לחיים של השחקנים האהובים עליהם מחוץ למגרש. משתמשי האפליקציה, יקבלו גישה לסרטים מקוריים, ראיונות ושידורים לייב של הכוכבים.


דיוויד בקהאם, זינדין זידאן, ליאו מסי, ניימאר, לואיס סוארס, פאולו דיבאלה, חאמס רודריגס, איסקו, דלה אלי, פול פוגבה ודויד לואיז הם רק חלק מהשמות שלקחו חלק בשיתוף הפעולה הענק הזה ויספרו את סיפורים האישי למשתמשים ואפילו יאפשרו לצופים ללוות אותם לסיור דוקומנטרי בחייהם. המנכ"ל של OTRO, ג'רמי דלה, יוזם הרעיון אמר: "אוהדי הכדורגל בכל העולם רוצים קשר עמוק יותר עם הגיבורים שלהם, וכאן OTRO נכנסת לתמונה".


"סוללת הכוכבים שגייסנו היא מעבר לחלומות הכי פרועים שלי, ואני בטוח שהאוהדים והמעריצים יאהבו מאוד את 'המועדון' המשותף שיצאנו להם ב-OTRO, שם כל אחד ייספר את הסיפור שלו". בסרטון הפרסומת המשותף, מסי, בקהאם, ניימאר ושאר השמות הענקיים, מספרים היכן כל אחד משחק או שיחק, ומזמינים את האוהדים להצטרף כעת 'למועדון האחר שלהם'. שם יוכלו להנות מכל הדברים שמעבר לכדורגל. בקרוב בישראל?





 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#OTROisComing @leomessi @zidane https://otro.co/OTROIG

A post shared by OTRO (@otro) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#OTROisComing @jamesrodriguez10 @iscoalarcon @dele https://otro.co/OTROIG

A post shared by OTRO (@otro) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Welcome to OTRO #OTROisHere (link in bio)

A post shared by OTRO (@otro) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי