כמה שילם דה חאה על רכבו החדש?

דויד דה חאה עם אדורנה
דויד דה חאה עם אדורנה | Instagram

שוערה של מנצ'סטר יונייטד הגיע אל מתחם האימונים ברכבו החדש, אסטון מרטין וינטג', בשווי של לא פחות מ-130 אלף יורו. הספרדי הפתיע גם את בת הזוג שלו, אדורנה שגם היא התלהבה מהרכש החדש על הכביש

(גודל טקסט)
מאז השלושה בנובמבר, מנצ'סטר יונייטד לא ניצחה בפרמיירליג, וכרגע, כשהיא במקום השביעי בטבלה, ז'וזה מוריניו וחניכיו מתכוננים במרץ לקראת המפגש נגד ארסנל. מי שעומד בין הקורות של השדים האדומים, דויד דה חאה, הגיע הבוקר (שלישי) אל מתחם האימונים של הקבוצה כשהוא משוויץ ברכבו החדש והנוצץ. אסטון מרטין וינטג', בשווי של לא פחות מ-130 אלף יורו הוא רכב היוקרה בו נוהג הספרדי.


שוערה של מנצ'סטר יונייטד מסתבר, הפתיע גם את בת הזוג שלו בשמונה השנים האחרונות, אדורנה, זמרת מצליחה בספרד, שהספיקה להגיע אמש לדירתו של בן הזוג שלה, אחרי שבוע ששהתה במדריד. גם היא התלהבה מהרכש החדש על הכביש, והספיקה לצאת לסיבוב בעיר בלילה עם החצי השני שלה. כזכור הזמרת מבוגרת מדה חאה בחמש שנים, (מזכיר לכם את שאקירה ופיקה?) והשניים מוצאים את הזמן להתראות בין ההופעות למשחקים.


דה חאה ואדורנה נחשבים לאחד הזוגות המפורסמים והאהובים בספרד, כאשר הזמרת בעצמה ילידת מדריד והתפרסמה בשנת 2005 כשהשתתפה בתוכנית ריאליטי מוזיקלית. עשור לאחר מכן, ייצגה הספרדייה הלוהטת את מולדתה בתחרות האירוויזיון וסיימה במקום ה-21 כשנדב גדג' שלנו עקף אותה בסיבוב והגיע למקום התשיעי. בשנתיים האחרונות, היא משמשת כשופטת ב-'Spain's Got Talent' מה שמסביר את הלו"ז הצפוף. מה שבטוח, מחר נגד ארסנל, היא תגיע לעודד את השוער ואנחנו מחכים לדבר אחד, קטן ונוצץ. לגיטימי אחרי שמונה שנים, לא?


David De Gea shows off stunning new Aston Martin at training as Man Utd prepare to end Arsenal runhttps://t.co/QA4bsXxwyGpic.twitter.com/8ojP0AJ1ip

— The Sun Football ⚽ (@TheSunFootball) December 4, 2018


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mi locura, mi tranquilidad y mi delirio, mi compás y mi camino. Tan solo tú. Feliz cumpleaños mi amor!!! LOVE U❣️❤️❣️

A post shared by Edurne (@edurnity) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Match day!! ⚽️#ComeOnUnited

A post shared by Edurne (@edurnity) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי