אלברו מוראטה קיעקע את אשתו על זרועו

אלברו מוראטה
אלברו מוראטה | אינסטגרם

שחקן ההתקפה של הבלוז הציג קעקוע נדיר עם הפנים היפיפיות של האחת שלו, הדוגמנית אליס קמפלו. הזוג גם השוויץ במשפט רומנטי משוטף שמקועקע על שניהם, כשברקע מגדל אייפל.

(גודל טקסט)
החלוץ הספרדי של צ'לסי אלברו מוראטה והדוגמנית האיטלקייה אליס קמפלו,  שרק לפני ארבעה חודשים הפכו להורים לתאומים, לאונרדו ואלסנדרו, החליטו להעמיק את הקשר ביניהם עוד טיפה ולעשות קעקוע משותף."הדבר היחיד בעולם, הסיבה היחידה", כתבו על הזרוע של כל אחד מהם. מדובר בציטוט משיר איטלקי מוכר ואהוב על השניים, וכדי להראות את זה לעולם, הם החזיקו ידיים ובחרו כרקע את הנוף של מגדל אייפל בפאריס, "עיר האהבה" כפי שהם אוהבים לקרוא לה.


הזוג הצעיר ניצל את העובדה שסבא וסבתא קמפלו הגיעו לשמור על התאומים הקטנטנים, וקפצו לגיחה קצרה בעיר האהובה עליהם. מה שיותר מעניין, הוא הקעקוע של מוראטה, שקעקע מחדש את זרועו כאות לאהבתו הגדולה לאשתו. לפני כמה חודשים, הספרדי הרים את שרוול חולצתו בזמן חגיגה של שער שכבש בצ'לסי והראה כי הפנים של האיטלקייה מצוירות על ידו השמאלית עם שמה, כדי שלא תתבלבלו. זה ממש לא דבר שבשגרה, כדורגלנים בדרך כלל מקעקעים פורטרטים של ילדיהם, אבל לא של הנשים. אך הספרדי מאוהב ומעריץ את אשתו בצורה שממש מחממת את הלב.


"זאת האישה הכי מושלמת בעולם, ולצד זה גם האמא הכי מדהימה ודואגת שיש. זה פשוט בלתי אפשרי לאהוב אותך יותר ממה שאני כבר אוהב", כתב החלוץ לדוגמנית שלו בפוסט באינסטגרם שהעלה לאחרונה וריסק אלפי לבבות. תודו שמדובר בבחור רגיש וממש לא בכדורגלן טיפוסי. שימו לב שללא קשר למיליונים בבנק, השניים שהפכו רק לא מזמן להורים טריים וחייהם השתנו מהקצה אל הקצה, לא מפסיקים לטפח את הזוגיות. זו כבר הפעם השלישית בארבעת החודשים האחרונים שהם מוצאים זמן לגיחה קצרה ורומנטית. שלא נדבר שוב על העובדה, שאם לרגע יתגעגע מוראטה לחצי השני שלו, הוא יכול פשוט להביט על ידו השמאלית ולנשק אותה.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

❤️❤️❤️❤️❤️ @alvaromorata

A post shared by Alice Campello-Morata (@alicecampello) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Eres la mujer más guapa y perfecta del mundo pero también la madre más dulce y cariñosa que existe. Eres mi orgullo.Es imposible amarte más @alicecampello ❤️ A.A.A.L @martabega

A post shared by Álvaro Morata (@alvaromorata) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

My partner in crime… forever ❤️

A post shared by Alice Campello-Morata (@alicecampello) on




 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

❤️❤️❤️❤️❤️ @alvaromorata

A post shared by Alice Campello-Morata (@alicecampello) on






מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי