צ'יקו אופואדו מלמד את שחקני מכבי ת"א לרקוד

מאור קנדיל
מאור קנדיל | אינסטגרם

הצהובים הוכיחו שהם לא רק הכי טובים בליגה כרגע, בכל זאת לזכותם פער עצום בפסגה, אלא גם מגובשים ומאוחדים. לירון שרון עם הפרטים מערב החברה של המוליכה, בו הניגרי גנב את ההצגה אפילו לדואט של ריקן ושכטר

(גודל טקסט)
שחקן הכנף הניגרי שמכבי תל אביב הנחיתה בקיץ האחרון, צ'יקו אופואדו, לא רק עוזר לרכבת הצהובה לדהור במלוא המרץ גבוה בטבלת ליגת העל, אלא גם מככב מחוץ לכר הדשא. אמש (רביעי) במועדון התל אביבי קיימו ערב גיבוש לשחקנים – שגם ככה מחייכים מאז פתיחת העונה – כשהחליטו שיש צורך להשקיע לא רק מקצועית ולשרוף את יתר הקבוצות בליגה, אלא גם לתרום לגיבוש ולכיף בין השחקנים.


מגדלי W בעיר הפכו בליל אמש למסיבה עבור השחקנים שהגיעו בהרכב מלא והתרשמו מאד מצעדי הריקוד של הניגרי בן ה-26. "מלמד את את האחים שלי כמה צעדים ניגריים", כתב אופואדו בחשבון האינסטגרם שלו לווידאו שצילם לקבוצה, מאור קנדיל. חבר אחר שלו שפגש מוקדם יותר אתמול הוא ג'ון אוגו, והשניים מוכיחים שהגנים שלהם סופר מוצלחים לא רק בכל הנוגע לכדורגל, אלא גם על רחבת הריקודים. אוגו כיכב בסטורי של המכביסט והשניים ללא ספק יכולים להעביר שיעורי ריקוד לשלל שחקני הליגה.


חוץ מזה, שמות כמו דור מיכה, איתי שכטר, אלירן עטר, עומר אצילי, רוסלן ברסקי, אייל גולסה, אבי ריקן, יונתן כהן ועוד נהנו משולחן מלא סושי ומהופעת אורח, כשגם איתי שכטר ואבי ריקן פצחו בדואט מזרחי מהסרטים. שמח שם במכבי.

View this post on Instagram

When the yellow takes over birth month!!!

A post shared by Chikeluba Ofoedu Official Acc (@iam_ofoedu10) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי