גירל פאוואר: העסק החדש של סילבי ז'אן וארוסתה

סילבי ז'אן
סילבי ז'אן | אריאל שלום

הכדורגלנית הגדולה ביותר בישראל וזוגתה בשלוש השנים האחרונות החליטו לאחד כוחות ולצאת בהרצאה משותפת בשם "מספרים ושערים"

(גודל טקסט)

הכדורגלנית הגדולה ביותר שידעה מדינת ישראל, הגולסטארית, סילבי ז'אן, וארוסתה הטרייה, יפעת אורלב, החליטו לאחד כוחות ולצאת בהרצאה משותפת בשם "מספרים ושערים".

הפוטנציאל לאחד בין עולם הכדורגל ושלל סיפוריה של כדורגלנית העבר לצד עולם הרוח ממנו מגיעה אורלב, מתקשרת מוכרת בתחומה, הוליד את הרעיון המקורי ובשבוע שעבר, התקיימה ההרצאה הראשונה שעברה בהצלחה גדולה אליה הגיעו כ- 80 איש שנרשמו כולם ביום אחד.


הקריירה שאחרי הכדורגל. סילבי ז'אן סוחפת את ההמון בהרצאה (אור גפן)

השתיים מספרות את סיפורן האישי, ז'אן מדברת על איך "לבעוט את הכאב" כאשר מגוללת את סיפור חייה העוצמתי, מגיל 22 אז פרצה בענק כשחקנית, איבדה את שני הוריה בדרך ולמרות הכל הגשימה את כל חלומותיה עם כל הכאב. ז'אן סובלת ממחלה אוטואמונית בשנים האחרונות ומשתפת כי דרך הכאב התמודדה והביאה את עצמה למקומות טובים יותר ולא ריחמה על עצמה. הגשימה את הייעוד שלה בגיל מאוחר יחסית והצליחה להגיע לפסגות גבוהות.


מאורסות ועכשיו גם מרצות יחד. אורלב וז'אן (אור גפן)

זוגתה, יפעת, מציגה את העולם שמעבר, צורת הקבלה והטארות. איך היא קיבלה את התיקשור לחייה ואת נקודת מבטה על העולם הזה. ההרצאה מיועדת לשני המינים ועתידה לכבוש את הארץ כמו גם שהשתיים כבר עובדות על להרצות בעתיד בחו"ל.


נשמע מעניין! העולם הרוחני של יפעת אורלב  (אור גפן)

כזכור, המסי של כדורגל הנשים בארץ, התארסה לאחרונה לבת הזוג שלה בשלוש השנים האחרונות, כשהציעה לה להינשא לה בהצעה  מרגשת שהתרחשה בבית קפה תל אביבי. כעת שיתוף הפעולה הזוגי שלהם בחיים האישיים, הוליד את שיתוף הפעולה העסקי. גירל פאואר כבר אמרנו? 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי