כוכב מנצ'סטר יונייטד בגד בזוגתו בזמן שהייתה בהריון

אנטוני מרסיאל
אנטוני מרסיאל | אינסטגרם

"הסאן" פרסם הודעות ששלח אנטוני מרסיאל לדוגמנית בת ה-20 מליקה סמיצ'יקי, בזמן שמלאני דה קרוז הייתה בחודש שמיני: "ביקש תמונות עירום ושאצטרף לשלישייה. הרגשתי שזה פסול, אבל הוא מצא חן בעיניי". לכל הפרטים

(גודל טקסט)
מדרמה לדרמה. רק אתמול פיטרה מנצ'סטר יונייטד את ז'וזה מוריניו והבוקר הודיעה כבר על מחליפו, כוכב העבר אולה גונאר סולשיאר, אבל גם בצד הרכילותי לא שקט בכלל בתיאטרון החלומות. כעת השדים האדומים ניצבים בפני סערה חדשה הקשורה לכוכב הצרפתי שלהם, אנטוני מרסיאל.


על פי "הסאן", החלוץ הצרפתי שלח הודעות מיניות לדוגמנית בזמן שבביתו זוגתו הייתה בחודש השמיני להריונה. מרסיאל בן ה-23 הוא חלק מרשימה של שחקנים שמוריניו לא ספר בלשון המעטה לאורך תקופתו במועדון וב"הסאן" חשפו כי למרות שכר של 75 אלף ליש"ט בשבוע, המחשבות של מרסיאל היו מאד רחוקות מכדורגל.


הודעות מיניות ששלח לדוגמנית הצרפתייה בת ה-20 מליקה סמיצ'יקי, נחשפו לאחר שהשניים הכירו במועדון לילה בפריז, נצפו רוקדים יחד ומחליפים מספרי טלפון. בבוקר שלמחרת, הדוגמנית החלה לקבל הודעות טקסט, חלקן מלוות בתמונות שמרסיאל ככל הנראה צילם במלון ה-Lowry במנצ'סטר, שם שהתה הקבוצה לפני משחקים ומוריניו עצמו התגורר שם. סמיצ'יקי סיפרה: "בהתחלה היו הודעות תמימות של 'מה נשמע' ותמונות סלפי מצחיקות".


זמן קצר לאחר מכן, בסוף חודש יוני, נולד בנו סוואן, מבת הזוג שלו, מלאני דה קרוז, ואז כבר החל לשאול את הדוגמנית שהכיר ושמר איתה על קשר יציב, שאלות מאד אישיות. "ידעתי שיש לו חברה ושעכשיו נולד להם תינוק, אבל ניסיתי לשים את זה בצד. הוא ביקש שאשלח לו תמונות עירום שלי ופעם אחת אפילו ביקש שאצטרף אליו לשלישייה. כמובן שסירבתי", סיפרה והוסיפה שדחף אותה למפגש במנצ'סטר במקום סודי בו אף אחד לא ידע על פגישתם. "הוא ממש פחד שחברה שלו תגלה. כל הזמן הרגשתי שזה פסול, כי יש לו בבית חברה ותינוק שרק נולד, אבל הוא ממש מצא חן בעיניי. אם הוא לא היה תפוס בטוח היינו יוצאים, אבל הוא צריך להתבייש בהתנהגות שלו".


רק נזכיר כי בזמן שהכיר את חברתו הנוכחית, מלאני דה קרוז, הוא היה נשוי לאישה אחרת, אהובת הילדות שלו, סמנתה ג'קלינט ממנה יש לו ילדה בת שנתיים. כל זה והבחור רק בן 23… מה ש"אהבנו" לראות זה שעם חמישה מיליון עוקבים ברשת, מרסיאל עוקב אחרי 10 אנשים וביניהם בחורה אחת, זוגתו, ובשורה של הפרטים מתחת לשמו הפרטי, מופיע אייקון של טבעת. ככה מתנהג גבר תפוס?


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

☀️Relax ☀️

A post shared by Anthony Martial (@martial_9) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ma petite beauté @melaniedacruzzoff

A post shared by Anthony Martial (@martial_9) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Queens

A post shared by Anthony Martial (@martial_9) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

HAPPY BIRTHDAY MY EVERYTHING ❣️ No speech you already know everything ❣️

A post shared by Mélanie Da Cruz Pires (@melaniedacruzzoff) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

As dificuldades fazem a nossa força

A post shared by Mélanie Da Cruz Pires (@melaniedacruzzoff) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי